14. 4. 2016

Môj typ na dnes: Kúsok jara :)

Krásne aj keď upršané ráno J


O pár dni je víkend ktorý opäť strávim v Topoľčanoch. Pred pár dnami som mala dovolenku ktorú som tam strávila a tak ich lepšie spoznávala. Čo to sme porobili na byte ale je toho ešte dosť veľa. V poslednej dobe som chcela nejakú zmenu tak som si vlasy zafarbila na červeno a som maximálne spokojná. AK sledujete môj IG tak ste sa tam mohli dočítať aj to že som začala cvičiť ( nakoľko pracujem tak ako pracujem tak cvičím len doma) a pretriedila som aj stravu.  Ale o tomto všetko sa dočítate v článku Life is a change ktorý o pár dní chystám. Už tu máme jar aj keď to tak nevyzerá tak si zaobstarávam nové veci od kozmetiky cez oblečenie až po doplnky. V poslednej dobe som si obľúbila také výraznejšie farby. Keď som na stránke postovnezdarma.cz uvidela tieto krásne hodinky s Parížom tak som vedela že ich musím mať.  



Popis produktu: Tieto nádherné hodinky sú veľmi zaujímavé svojim potiskom ciferníku. Ocenia ich najmä milovníčky francúzskej kultúry. Vyberte si z niekoľkých atraktívnych farieb.

Vlastnosti

Farba: biela, žltá, červená, fialová, modrá, čierna, oranžová, hnedá, mint, ružová a tmavo ružová
Materiál pásiku: PU koža
Materiál ciferníku: kov
Priemer ciferníku: cca 3,8cm
Šírka pásiku: 2cm
Dĺžka pásiku: cca 24cm




Pôvodne som mala zvolenú fialovú farbu, lenže tie neboli a po pravde neľutujem. Mint farba je krásna a taká nezvyčajná.  Dokonca som si k farbe hodiniek kúpila aj podobné slip oni ktoré sa mi strašne páčili. Uvítala by som keby sa dá aj vybrať farba ciferníku ale to je vážne len detail. Sú skvelé a je to vážne krásny doplnok keď si na seba oblečiete niečo tmavšie. Určite Vám odporúčam sa na hodinky pozrieť.

Na dnes sa lúčim majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...