13. 4. 2016

Môj typ na dnes: Motýlia ozdoba


Krásny večer J


Dnešní článok bude ďalší doplnok do bytu. Zbožňujem motýle, takže keď som na stránke postovnezdarma.cz uvidela túto sadu tak som ju musela mať. No a dnes sa Vám o nich rozpíšem.



Popis produktu: Premýšľate, čím oživiť svoj domov? Tieto 3D motýle sú skvelou dekoráciou do Vášho domu. Ideálne do spalné, detskej a pod. Balenie obsahuje 12kusov motýľov.

Vlastnosti:
Materiál: PVC
Farba: zelená
Množstvo: 12 kusov

V sade sú motýle rôznych veľkosti: 2 o veľkosti 12 x 9,5cm, 2 o veľkosti 9 x 7,5cm, 4 o veľkosti 8 x 5,5cm a 4 o veľkosti 6 x 4,5cm. 





Hneď ako mi prišli tak som premýšľala kam ich dám. Na každom jednom je pripevnený malý špendlíček. Takže buď si ich dám na záclony alebo ich pripevným na špajdle a dám si ich do kvetináčov. Nápadov je veľa len ešte nejaké zrealizovať. Keď budem mať už niečo hotové určiťe vám to hodím na instagram J

Majte sa krásne  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...