28. 7. 2016

Krásna každý deň - Rúž Cool Pink

Ahojte


Opäť sa Vám hlásim s novým článkom :D Dnes to bude na druhý produkt zo stránky Krásna každý deň a to konkrétne zo značkyCOSM´ETIKA rúž cool pink. Jedná sa o prírodný rúž v krásnej ružovej farbe z chladnejších odtieňov. Doma mám veľa rúžov ale tento som musela mať a neľutujem. Dosť ale bolo kecania môžeme sa pustiť na recenziu J





O rúži si môžete prečítať: Prírodné rúže dodajú vašim perám nielen krásnu farbu, ale zároveň sa o ne budete aj starať. Cenný vosk získaný z rastliny čeľade pryšcovitých  pochádza z púšte Chihuahuan – zo severného Mexika a západného Texasu a rastline zabraňuje v strate vlhkosti. V kozmetických produktoch zabraňuje vysúšaniu pleti. Perilový olej má silné protizápalové  a hojivé účinky.

Množstvo: 3,5g

Vhodné pre: všetky tipy pleti

Zloženie: estery olivového oleja, rastlinný vosk, emulgátory získané z mastných kyselín rastlinného pôvodu, perilový olej, extrakt zo semien marhule, sójový olej, prírodný parfum.

Cena: 10,90€


Do tohto rúžu som sa hneď zamilovala. Už len ten chutný zelený obal s kvetinkami hovorí sám za seba. Intenzita rúžu závisí od vrstvy ktorú si na pery nanesiete. Farba sa neotláča keď trebárs pijete, vydrží na perách vážne dlho a stále má krásny lesk, nedrobí sa a nezachádza do kútikov, teda aspoň v mojom prípade. Som s ním nadmieru spokojná a okrem klasických fotiek produktov som pridala aj môj make up v ktorom som sa zamerala práve naň ale berte na mňa ohľad nie som beauty bloger ani nič podobné.


Dúfam že sa Vám článok páčil a na dnes sa s Vami lúčim J
J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...