20. 11. 2016

Recenzia: Adriana Krištofíková- Keď utiect, tak s tebou

Ahoj

Vítam Vás pri ďalšom článku. Dnes to bude zase recenzia na jednu skvelú knihu z našej slovenskej scény. Tento krát to je kniha od Adriany Krištofíkovej Keď utiecť, tak s tebou. Túto knihu som čítala už dávnejšie, keďže sa blížia Vianoce tak to je ďalší typ na vianočný darček. Do konca roka nám ostáva ešte cca mesiac a pól a ja som sa rozhodla že napíšem týždenne dva články tak hádam sa Vám budú páčiť. Dosť ale bolo kecanie, môžeme sa pustiť do toho J

Keď utiecť, tak s tebou
Vydavateľstvo: Motýľ
Rok vydania: 2014
Počet strán:  200 strán
Väzba: pevná väzba

O knihe: Čo robiť, keď sa z manželstva vytratí láska, dcéra kreslí čierne slnko a šéf sa vyhráža prepustením z dobre plateného miesta? Denisa uteká pred realitou do virtuálneho vzťahu. Anonymné četovanie postupne prerastie do úprimného priateľstva so sľubnou budúcnosťou. Celkom inak sa vyvíja jej skutoční vzťah so záhadným detektívom, ktorého spozná za bizarných okolností. Navyše je tu dieťa trpiace traumou po rozchode rodičov, pomstychtivý exmanžel, dom zaťažený dvomi hypotékami... Kvôli peniazom príjme prácu vizážistky tanečníc v nočnom klube, kde sa schyľuje k tragédii.

Anotácia:  „Čo nechápete? Iba sa skrýva za slová. Veď nič konkrétne nepovedala. Každý chce predsa niekedy utiecť. Ide len o to, s kým.,“
„Prečo? Rozohnila sa Lola. „Ja, napríklad, nikoho k šťastiu nepotrebujem. Najlepšie je utiecť sama so sebou.“
Denisa zdvihla hlavu a pozrela sa do zrkadla. „A ešte lepšie pred sebou...“

Kniha ktorá ma zaujala z dôvodu jej realistickosti. Autorka opisuje situácie ako z reálneho života. Denisa je obyčajná žena ktorá to nemá v živote ľahké. No zrazu do jej života vďaka internetu vtrhne milý neznámy. Zrazu ale spozná detektíva ktorý jej začne pomáhať. Všetko sa začne zamotávať. Ako to aj býva v reálnom živote. Nič nie je tak ružové a jednoduché ako sa to zdá. Za seba Vám knižku môžem odporučiť aj ako Vianočný darček J
Majte sa krásne a o pár dni sa opäť hlásim. Pá J