12. 11. 2016

Veľký zázrak v malom obale :)


Ahoj


Dnešní článok bude na Dulcia výživnú čistiacu emulziu. Určite ste už o kozmetickej značke Dulcia počuli a ak nie tak teraz sa o nej dozviete J




Kozmetika Dulcia natural je ručne robená, poctivá, živá kozmetika. Dulacia natural je prírodná kozmetika založená na báze rastlinných a bylinných extraktov, čistých esenciálnych olejov, vzácnej ružovej vody a aloe vera. Tieto dary prírody sú využívané aby boli každodenným zdrojom krásy, harmónie a potešenia.

Výrobok o ktorom Vám dnes chcem napísať je výživná čistiaca emulzia ktorú som už spomínala v úvode. Ja som ju mala ešte v starom obale. No teraz keď si prezerám ich stránku tak žasnem nad krásou nových obalov. 


Čo si môžete o emulzii prečítať?
Jemne a prirodzene odstraňuje nečistoty z pórov, pričom odovzdáva pleti cenné prírodné látky. Prirodzene rozpustí nečistoty a maz, ktoré uviaznu v póroch a ľahko odstraňuje make – up. Vhodná pre všetky typy pleti.

Použitie: Emulziu poriadne pretrepať a naniesť na vatový tampón. Krúživými pohybmi vyčistiť pleť, postup je potrebné zopakovať až kým pleť neostane úplne čistá.

Táto malá fľaštička je hotový zázrak. Je síce malá no vydrží vážne dlho. Stačí jej vážne málo a pleť krásne vyčistí. Zostane po nej jemná a hebká. Po pár použitiach sa mi pleť krásne vyčistila a dokonca sa začala aj zlepšovať. Hlavne treba obsah vždy dobre premiešať aby sa zložky spojili.  Za mňa to je  zlatá a nenahraditeľná vecička v starostlivosti o pleť. A ako to máte vy zo značkou Dulcia? Poznáte ju?

Želám Vám krásny aj keď upršaní deň a krásny zvyšok víkendu J
Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...