18. 1. 2017

Black Drops


Ahojte


Vítam Vás pri dnešnom článku v ktorom sa chcem s vami podeliť o moju spoluprácu so stránkou womanology. Určite každá jedna z nás vie o akú stránku sa jedná J Máte na výber z množstva trendových kúskov či už bižutérie alebo oblečenia. Ja som mala na výber jeden kus oblečenia a jeden kus bižutérie. No a dnes Vám ukážem náušnice ktoré som si vybrala.




Ak chcete kúpiť viac kúskov bižutérie tak Vám určite stránku odporúčam. Majú tam množstvo krásnych kúskov za minimálne ceny. Vyberala som vážne dlho pretože som sa nevedela rozhodnúť či siahnuť po náhrdelníku, náušniciach alebo náramku. Nakoniec som si vybrala náušnice s tým že som hľadala zlatý stred teda niečo čo sa mi bude hodiť ako k šatám tak k blúzkam a svetrom. Po strašne dlhom rozhodovaní som si vybrala tieto krásne strieborno čierne slzičky.


 Náušnice Black Drops sú ešte krajšie ako na obrázku a na stránke si môžete o nich prečítať:
Elegantné náušnice z retiazky striebornej farby s efektom patiny a výrazného kvapôčkového prívesku s čiernou výplňou.

Napichovačky. Dĺžka cca 6cm. Bižutéria.

Cena:  6,90€



Dnes som mala náušnice prvý krát v práci. Dala som si jednoduchý sveter, rifle a tieto náušnice. Kolegyne mi ich neskutočne chválili. V prvom rade sú neskutočne ľahulinké. Vôbec neťahajú uši a sú praktické. Ideálne je že dokážu aj o obyčajného fádneho outfitu vykúzliť jemní ženský look, hodia sa k copu ale aj k rozpustením vlasom. Takýto kúsok by nemal podľa mňa chýbať žiadnej žene. Budúci mesiac ideme s priateľom oslavovať tretie výročie tak som nám objednala wellness pobyt kde bude samozrejme aj romantická večera. Práve preto sa mi aj tieto náušnice hodia pretože s nimi plánujem vykúzliť nejaký jednoduchý a jemní look.


Vo februári bude druhý článok a to outfitový. Kto sleduje môj instagram tak videl aj druhú vec ktorú som dostala.  Takže sa máte na čo tešiť. No a na stránke som našla ešte jednu vec do ktorej som sa zamilovala a ktorú musím mať. Je to TÁTO peňaženka do ktorej som sa zamilovala J Čiže ju musím mať.

Na dnes to je všetko a o pár dní sa Vám hlásim s ďalším článkom.
Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...