15. 1. 2017

Oáza pokoja :)


Ahoj

Vítam Vás pri dnešnom článku. Asi nie som jediná ktorej už toto sneženie a celkové mínusové teploty začínajú liezť hore krkom. Najlepšie to bolo snáď v piatok  keď najskôr pršalo a potom snežilo. Už aby bola aspoň jar alebo sa konečne roztopili chodníky, lebo u nás to je o zlom krk. Budúci mesiac chceme ísť z priateľom na wellness nakoľko budeme spolu tri roky, no a potom začíname opäť šetriť pretože chceme ešte prerobiť balkón a začať robiť úpravy na chate. Jeho rodičia chcú spraviť altánok a nám by sa páčilo k tomu malé záhradné jazierko a nejaký kúsok miesta na bazén. Preto som sa rozhodla napísať tento letný mini post. Dúfam že sa Vám bude páčiť J



Ako som spomínala vyššie chceme si skrášliť balkón v piatok sme mali prvú kolaudačnú party a dostali sme krásnu orchideu. Ja osobne nie som moc typ na veľa bytových kvetov ale táto nám krásne oživila obývačku. Vždy som bola skôr na skalky a pri nich nejaké záhradné jazierka. U babky sme kedysi dávno jedno mali. No už ho dávno zrušili a celý dvor prerobili. Preto sme sa rozhodli že si takúto oázu vytvoríme na chate. Od mesta ju máme asi tak 3 km takže tam môžeme chodiť častejšie keby chceme už aj jazierkovéfiltre do neho. Najskôr chceme ale dať spraviť altánok pretože na leto máme konečne naplánované grilovačky. Minulí rok sme síce boli na veľa výletoch čo sa Slovenska a Čiech týka no ani raz sa nám za celé leto nepodarilo ísť niekam sa kúpať. Bolo to aj dosť náročné pre dochádzanie. Preto je ďalšou položkou pre nás bazén. Je to predsa len lepšie  prejsť pár kilometrov s tým že máte svoj vlastný bazén pri ktorom je lehátko. A keď začne páliť slnko môžete sa schovať pod altánok a niečo si ugrilovať. Odkedy bývame spolu máme viac času pre seba. Chodíme sa prejsť aj na dlhšie prechádzky takže by sme túto trasu od mesta po chatu zvládli za takú hodinu až hodinu a pól. Po ceste máme aj predajňu so stavebninami kde má krásne jazierka a hoc aké veci do záhrady takže inšpirácie máme veľa. Neviem síce aké by to bolo keby necháme záhradné jazierko v zime. Či by tomu nejako terajší mráz neuškodil. No dokážem si predstaviť tú krásu. Zasnežená záhrada, všetko biele a v strede nejaké jazierko. Veľa krát stačí len fantázia a človek dokáže vykúzliť aj z ničoho niečo. V mojom prípade to tak platí. Či sa to interiéru alebo exteriéru týka. Lenže teraz je všade veľa snehu a moc sa na chate nedá robiť tak sa snažím aspoň čo najskôr doladiť detaily na byte aby sme sa mohli od jari pustiť do chaty. Za pól soboty sa nám s priateľom podarilo  nahodiť poličky, premiestniť komodu a ja som si pretriedila a upratala kozmetiku. U nás to totiž platí tak že ja niečo vymyslím a čo sa týka zložitejších vecí ako vŕtanie a premiestňovanie ťažších vecí spraví priateľ a ja zase upratujem skrine a podobne. Preto nám to hádam čo sa domácnosti týka darí. Máme ale veľa nápadov ktoré sú sem tam neuskutočnené pretože buď nie je čas alebo máme málo miesta.

Preto dúfam že sa nám aspoň podarí spraviť balkón a chatu. Predsa len sa jedná o naše blaho a miesto na oddych. Dúfam že sa Vám článok páčil a o pár dní sa hlásim z ďalším.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...