25. 4. 2017

Cafézia - New Orleans


Krásny pondelkový večer Vám želám.


Momentálne mám trošku hektickejšie obdobie. Pracujem od rána 10:00 do poobedia 16:30. Popritom musím stíhať domácnosť, rodinu, priateľov a samozrejme priateľa. V poslednej dobe som aj málo spala, pila, jedla a prestávala ako tak fungovať. Zabúdala som oddychovať. No a vtedy povedal priateľ dosť.  Naordinoval mi poriadny spánok (a keď som chcela zdrhnúť v nedeľu ráno o 7dmej z postele, tak ma jednoducho zabalil do paplóna a nepustil), veľa dobrého jedla, pozeranie filmov, čítanie kníh, nákupy a v neposlednom rade kávu. Vie ako kávu milujem a preto ma ňou aj rozmaznáva. No a o káve bude aj dnešný článok. Vo februári som Vám písala o spolupráci s firmou Cafézia SK  no a dnes bude druhý článok a to konkrétne na kávu New Orleans.




New Orleans

Zhrnutie subjektívnych názorov na jedinečnú chuť.
Stredne praženú a stredne kofeínovú New Orleans odporúčajú najmä športovci. Pred tréningom vás nakopne bez toho, aby ste ju počas cvičenia cítili v žalúdku. Ďalším prínosom je, že Cafézia všeobecne obsahuje bylinu Yerba Maté, ktorá zabraňuje tvorbe kyseliny mliečnej, taktiež aj prejaveniu potréningovej únavy. Chuť tejto kávy je zemitejšia a jemne pripomína oriešky. 


Zloženie: 100% arabika s malou prímesou bylín Yzop, Lipkavec, Yerba Meté.
Vhodná príprava po zomletí: French press,  Moka kávovar,Espresso kávovar, prípadne len zaliať teplou vodou (cca 90°C)

Krajina pôvodu: Kanada

Cena:  12,50€ / 227g


Na tejto káve je zaujímavé to, že si ju môžete kúpiť v dvoch variantoch.  Buď si vyberiete mletú alebo zrnkovú (stredne praženú). Ja som mala klasickú zrnkovú, ktorú som si zomlela. Po zomletí som si k nej privoňala a aj keď som cítila klasickú vôňu kávy, tak som si pri lepšom privoňaní uvedomila, že tam ešte niečo je.  Byliny dodávajú kávam Cafézia určitý, špecifický podtón. New Orleans mi príde oproti Sarah Blend o niečo sladšia a cítiť tam orieškový podtón.  Vždy mi stačí ráno len jedna šálka tejto kávy a mám energiu na celý deň. Ak milujete kávu tak ako ja, tak vám určíte odporúčam ísť na stránku Cafézie. Nebudete ľutovať.

No a aby som napravila všetky moje neresti a zanedbávanie blogu, tak sa naplno začnem venovať písaniu článkov a fotenie nových produktov.  Najbližšie sa môžete tešiť ako na kozmetiku tak na módu a mnoho iných.

Želám Vám ešte krásny večer.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...