21. 5. 2017

Môj typ na dnes: manzara.sk

Vítam Vás pri dnešnom článku. 

V poslednej dobe mám toho veľa či už v práci alebo doma. No opäť som sa rozhodla písať a skĺbiť blog zo všetkým ostatným. Dnes sa budeme venovať stránke manzara a to z dôvodu že sa chystám na oslavu 60-ky a potrebujem oblečenie na túto príležitosť. 



Najskôr som chodila po obchodoch. Zo všetkých odskúšaných šiat som už bola zúfalá. Ani jedni mi nesadli tak ako by som potrebovala. Po dlhých hodinách chodenia, hľadania a skúšania si som si kúpila len blúzku. No oslava má byť koncom júna a ak bude teplo tak potrebujem šaty. Keďže to má byť oslava v reštaurácii tak potrebujem spoločenské šaty

Zatiaľ som si vybrala dlhé šaty ibran čierne. Na šatách sa mi páči rozparok ktorý je na boku. Materiál je polyester a spandex. Veľkosť je XL a cena 24,90€. Páči sa mi strih aj dĺžka. 


Alebo ako ďalšiu kategóriu som pozerala elegantné šaty.  

Z tejto kategórie som si vybrala šaty v korčuliarskom štýle kalista čierne. Materiál je taktiež polyester a spandex. Veľkosť XL a cena 23,90€.Na týchto šatách ma zase zaujal zadný strih na chrbte.


No ale teraz ktoré si vybrať. Topánky už mám kúpené a kabelku tiež. Všetko chcem zladiť do čierno strieborna. Určite sa na stránke popozerám a možno si nakoniec vyberiem niečo iné. A vy sa samozrejme dozviete že čo.

Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...