6. 12. 2017

Typ na vianočný darček - ženské záležitosti :)


Ahoj


Dnešní typ na vianočný darček je len a len čisto dievčenský J Určite skoro každá jedná z nás si rada upravuje nechty. Nie som zástancom gélových a podobných nechtov som skôr za prirodzenosť a ak si taká ako ja tak ťa určite poteší táto sada na nechtovú manikúru zo stránky atelier queen.




Sada obsahuje 6 produktov. A to 3 dlhé pilníky ktoré mi prídu že každý je o trošku iný. Ten pestrofarebný je z nich najemnejší, tmavo šedý je taký stredný a bledo šedý je najhrubší, ďalej tam je ružový obdĺžnikový, mini kefka na nechty sa skvelo dá uchopiť a krásne vyčistí pod nechtom ale aj okolie nechtu a vec ktorá ma asi najviac z celej sady potešila a to pilník na povrchovú úpravu nechtu.








Mne osobne dlhé nechty dlho nevydržia takže si radšej pekne tvarujem moje krátke a táto sada je na to skvelá. Cena je 85kč čo je geniálne pretože keď som pozerala na internete ceny iných takýchto sad tak boli dosť vysoké a doba dodania je 3pracovné dni čo je tiež geniálne. Toto určite poteší nejednu ženu v každom veku keďže takýchto vecí nikdy nie je dosť J

Dúfam že sa vám dnešní typ páčil a že ste si v čižmičke niečo našli. Ja som asi poslúchala keďže som tam toho mala hojne J Ak Vás zaujíma ako trávim predvianočné obdobie tak nezabudnite odoberať môj instagram J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...