28. 1. 2018

Nivea urban skin defence


Krásnu nedeľu. Začiatkom decembra som na stránkach nivea.sk vyhrala ich set Nivea Essentials urban skin defence ktorý obsahoval denný krém, nočný krém a minútovú masku. O maske som písala článok TU tak som ju podarovala kamarátke no práve na krémy som bola veľmi zvedavá. No a práve môj názor na ne sa dozviete dnes.




Asi najskôr začneme dennýmkrémom. Na ich stránkach si o ňom môžete prečítať: Nechajte svoju pleť zažiariť. Denný krém obohatený o antioxidanty, bio zelený čaj a kyselinu hyaluronovú ju zanechá nádherne hladkú a sviežu už po prvom nanesení. Vaša pleť bude navyše intenzívne hydratovaná celé dva dni. Vyskúšajte jemnú starostlivosť s ochranným faktorom 20, vďaka ktorému bude vaša pleť vždy dokonale chránená.
° posilňuje obranný systém pleti
° intenzívne hydratuje až 48hodín
° chráni pred vonkajšími vplyvmi, znečistením i slnečným žiarením
° ľahké zloženie sa ľahko roztiera a má príjemné sviežu vôňu
° dermatologicky testované a schválené  

Kedysi som si myslela že mi netreba rôzne krémy no hrozne som sa mýlila. Teraz sa každé ráno teším na to ako môžem svoju pleť hýčkať a rozmaznávať. Nivea patrí medzi moju obľúbenú značku a tento krém som si zamilovala. Vôňa mi pripomína uhorkový krém, konzistencia je gélová a rýchlo sa vstrebe. Ráno dodá mojej pleti potrebnú hydratáciu a aj cez to že mám zmiešanú pleť tak jej neuškodí práveže len pomôže. Sú dni kedy moja pleť vyzerá vážne hrozne a práve vďaka tomuto krému sa dokáže moja pleť rýchlo „spamätať“.


No a samozrejme tu mám aj nočný krém. Na stránke si môžete o ňom prečítať: Nechajte pleť cez noc zregenerovať, nech ráno žiari zdravím! Stavte na starostlivosť s antioxidantmi, bio zeleným čajom a kyselinou hyalurónovou.


Taktiež ako pri dennom kréme je aj noční 48hod, hydratační a má skvelú vôňu. Je tu však jeden rozdiel keď večer nanášam tento krém tak normálne cítim ako moja pleť po ňom „prahne“ a postupne ho vstrebáva jedna radosť. Keďže sa teraz počasie strieda ako posledný týždeň že jeden deň bolo krásne slnečno a na ďalší deň bolo zamračené a fúkalo tak toto je práve to duo ktoré mojej pleti dopomáha J Za seba môžem oba krémy a aj masku len a len odporučiť J Sú skvelé, dúfam že sa vám dnešný článok páčil a želám vám ešte krásnu nedeľu.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...