2. 3. 2019

Saal digital



 Ahoj 
 
Dnešní článok bude menšia recenzia na foto knihu z českej stránky saal digital. Keďže sme mali teraz s J 5te výročie, tak som zvolila práve foto knihu s našimi fotkami. No a o výrobe a dodaní sa dočítate nižšie v článku :)



Pôvodne by ste si mali stiahnuť program do počítača a tam si celú knihu vytroviť. Ja ale nemám v notebooku operační systém windows takže som si knihu zhotovila priamo na stránke. Vybrala som si len pár fotiek, takže som nepotrebovala klasickú foto knihu. Zvolila som si rozmer 13x10cm v mäkkej väzbe s matným povrchom. Veľmi jednoducho si môžete vybrať aj druh knihy. Ja mám jarný motív. Na úvodnú stránku som si dala naše mená, vybrala som si farbu a motív písma a už len som pridávala fotky. Každú stranu si môžete upraviť buď podľa seba alebo si zvoliť automatické rozloženie. Na záver si môžete ešte pozrieť celú knihu a pridať ju do košíka. Ja som mala doma moju objednávku asi cca do týždňa aj s vyhotovením a dopravou. Kniha je veľmi dobre spracovaná, môžete ju zvoliť aj ako darček. My sme tak s priateľom spravili minulé Vianoce a spravili sme takúto knihu priateľovím rodičom. Zožala úspech. 





 

Ak si teda neviete radi s darčekom, alebo chcete len nejakú spomienku odporúčam Vám nahliadnuť na stránku saal digital kde si môžete vybrať z množstva produktov :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...