7. 10. 2019

Novinky z DM :)


Ahoj
Po dlhej dobe Vám opäať prinášam článok s dvomi produktami z DM. Jeden z produktov som testovala veľmi dlho a čo si o ňom myslím si môžete prečítať nižšie :)



Ako prvé tu mám energizujúcu kúru na pleť Pflege Kick! od Balea. Túto kúru som začala testovať ešte v lete keď som používavala gél na pleť, keďže sa ochladilo tak som vymenila krém za iný a jednoducho táto kúra je top. Dodá mojej pleti krásny hydratovaní vzhľad, pleť je po ňom rozžiarená, jemná, pekne voňia a po čase je vydiet aj rozdiel v jej kvalite. Obsahuje extrakt z ibišteka a minerálov čo pleti dodá tu pravú hydratáciu. Ja ju používam spolu s krémom, čiže do malého množstva krému dám jednu kvapku kúry a zamiešam to dokopy. Pre moju pleť to je úplná topka. A môžem kľudne povedať že za pár korún veľa muziky. Takže ak ju uvidíte v DM určite si ju vezmite.






Druhú vec skúšam kratšie. Jedná sa o posiľnujúci šampón collagen power od balea. Za posledný mesiac som si vlasy odfarbila a nanovo zafarbila. Pociťujem že sú momentálne veľmi slabé a padajú mi ešte viac. No po tomto šampóne nabrali aspoň trochu sily. Sú pružnejšie, pevnejšie a lesklejšie. Šampón obsahuje pantenol, pšeniční protein, kaolín, keratín a kolagen. Dokonca príjemne voňia. Ešte som sa pozerala aj po balzame na vlasy ktorý si tiež možno vezmem :)



Za mňa sú tieto dva produkty milým prekvapením. Ak teda hľadáte niečo lacnejšie tak sa pozrite po týchto produktoch. Dúfam že sa vám táto krátka recenzia páčila a užívajte si krásne jesenné počasie :)
Majte sa krásne :) D

4 komentáre:

  1. Šampony od Baley mám moc ráda, na to, že stojí opravdu jen pár korun, jsou vážně skvělý :) Kúry na pleť jsem si v DM ještě nevšimla, ale příště se po ní v DM podívám :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ti ju odporúčam :) pleť je po nej fantastická :)

      Odstrániť
  2. Já jsem si nedávno od Balei koupila šampon s kondicionérem v jednom balení a je super. Nosím ho na bazén, takže mi ušetří i místo v batohu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...