14. 10. 2019

OOTD :) Bonprix


Ahoj

Dnes Vám chcem ukázať ďalšiu časť balíčku od Bonprix. Dlho som žiadne OOTD neukazovala aj pre pár nie moc pekných komentárov ktoré boli pod FB príspevkom na ich stránke. Myslela som si že ženy ktoré sú už staršie budú mať viac rozumu a slušnosti ale asi som sa mýlila. Určite Vám o tejto téme niečo napíšem lebo chystám rozsiahlejší článok. No dnes Vám ukážem 4 úplne jednoduché, obyčajné outfity. Dúfam že sa Vám budú páčiť.





Ako prvé tu mám tričko s potlačou. Materiál sa skladá z 95% viskóza a 5% elastan. Ja ho mám vo farbe tmavomodrá - biela - červená, má okrúhly výstrih a krátky rukáv. Je to niečo na štýl baseball trička. Ja som si ho vzala na Beckovské slávnosti tento rok a aj keď bolo vážne teplo tak látka bola priedušná a tým pádom som sa moc ani nespotila. Toto tričko je jedna z volieb keď neviem čo si mám obliecť.


Druhým kúskom sú legínové šortky ktoré mali v balení 2ks. V minulom článku som mala zelené a teraz mám čierne. Sú s príjemného materiálu a veľmi rada ich nosím aj na doma. Kedže ešte v byte nemáme tak chladno dokážem ich využiť aj teraz :) No a práve na tejto fotke mi asistuje aj naše krásne šteniatko Maco :)



Tretím kúskom sú čierne 3/4 legíny s ligotavými kamienkami. Sú taktiež s príjemného materiálu a ako stvorené pre dlhšie trička alebo košele.  Bohužiaľ na stránke som ich už ale nenašla.


Štvrtým kúskom je tričko s netopierími rukávmi. Mám ho v ružovej farbe, vhodné je ako na rifle tak aj na legíny. Príjemný materiál a strih zakryjú aj partie tela ktoré chcete zakryť. Farba aj potlač je krásna. Tento kúsok je vhodný na bežné nosenie ako aj na nejakú oslavu.


Dúfam že sa Vám výber páčil. Ešte mi zostali 3 kúsky ktoré Vám ukážem v ďalšom článku. Tie už ale budú skôr také jesenné. :)

Majte sa krásne :) D.

2 komentáre:

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...