6. 1. 2020

Vianočné OOTD s Bonprixom :)


Ahoj



V prvom rade Vám želám krásny nový rok a hlavne aby sa Vám darilo. Viem že je posledný sviatok ktorý je po Vianociach no potrebovala som si dať menšiu pauzu. Možno tieto ootd budú menšou inšpiráciou na ďalšie Vianoce.





Milujem svetre a pulóvre takže voľba v týchto dňoch bola jasná. Zamilovala som sa do tohoto červeného pulóvra s vianočným motívom. Skladá sa s polyakrylu a má okrúhly výstrih. Konkrétne tento vzor už na stránke nie je ale je tu ešte jeden s medveďom. Cena je 8,99€ čo je super cena.



No a druhou vecou je balenie 3 párov ponožiek. Milujem vzorované ponožky takže tieto boli pre mňa ako stvorené. Hlavne že guma nie je na nich moc silná. Šedé sú z lízatkámi, tmavomodré sú s Mikulášmi a tretie sú s pánom Mikulášom a pani Mikulášovou :) Takéto balenie je vhodné aj ako darček.




Tento rok chcem na blogu a aj instagrame popracovať, chcem viac písať aj fotiť a prinášať hlavne novú inšpiráciu. O pár dní Vám ale o tom rozpíšem určite viac.

Majte sa krásne :) D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...