3. 3. 2020

OOTD s Bonprixom :)


Ahoj

Prinášam Vám ďalší ootd v spolupráci s bonprixom. Dnes Vám ukážem 3 kúsky ešte z vianočno zimnej kolekcie ktoré som si vybrala. Dúfam že sa Vám kúsky budú páčiť :)







Ako prvý kúsok tu mám termo legíny. Sem tam sa stane že si dám dlhšie svetre či šaty a práve vtedy sa mi tieto legíny hodia. Mám klasickú čiernu farbu, materiál je 98% polyester a 2% elastan. Hlavne nepresvitajú čo je veľké plus. Majú príjemný materiál a skvelo zahrejú. (foto č.2)








Druhý kúsok je bavlnené tričko s dlhým rukávom s vianočným motívom. Hej ja viem Vianoce už dávno skončili, no mne to skôr príde ako zimný motív. Farba je uvedená ako červený pomaranč. Je také viac dlhé a voľnejšie, takže ho skôr nosím po dome. Materiál je 100% bavlna a má okrúhly výstrih. Tričko je veľmi príjemné a pohodlné.


No a ako tretí kúsok tu mám bavlnené tričko s dlhým rukávom. Na tomto tričku je výhoda že ako rukávy tak vlastne aj spodná časť je na gumičku. Farba je džínsovo modrá, čo je veľmi pekná a hlavne netypická farba. Materiál je taktiež 100% bavlna a výstrih je do V.



Všetky tri kúsky kúpite pod 10€ čo je super cena. Dúfam že sa Vám výber kúskov páčil. Ja osobne veľmi rada nakupujem v bonprixe, nakoľko si tam nájdem aj veľkostne veľa krásnych vecí z dobrého materiálu :)

Majte sa krásne :) D.

4 komentáre:

  1. To druhé tričko mám taky, akorát v jiné barvě a je super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné kousky sis vybrala :) Já mám vánoční motivy ráda po celý rok - i teď mám na sobě tričko s vánoční tematikou :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...