8. 11. 2020

Inšpiratívne ženy - Daniela Dušek


 Ahoj
Dnes Vám prinášam už druhý článok z nového formátu inšpiratívne ženy. Tento krát som vyspovedala úžasnú Danielu Dušek. Daniela je pre mňa jedno úžasné, milé, nápomocné žieňa. Pri jej podcastoch sa úžasne odreagujem a pri instastories s Lícnatkou sa zasmejem. Ak Vám však toto meno nič nevraví, tak Vám Ju v skratke predstavím. 


Daniela Dušek stojí za značkou pažravo, teda pažravé vrecká. Pracovala v marketingu, no momentálne sa stará o svoju dcéru Lícnatku, čo je ďalšia úžasná malé žena. S Lícnatkou, pánom J a Ostružinou tvoria krásnu rodinu. Okrem instagramu sa venujem aj podcastom. No keď si myslíte že toto žieňa je nežné a jemné tak Váš názor vyvráti jej obľúbená skupina. Tou je Rammstein. Áno čítate dobre. Možno práve preto mi ako človek sedí :)

No a tu som Vám ju aspoň trochu vyspovedala :)

Ako si sa dostala k šitiu pažravých vreciek?

Zdalo sa mi, že doma používame zbytočne veľa plastu, tak som si chcela ušiť vlastné vrecká, ktoré by sa dali prať. Na oknách však záclony nemáme, takže som doma nemala staré záclony. Mohla som si nejaké vypýtať od mojej maminy, ale keďže je na východe, tak by to trvalo dlhšie a ja chcem skúšať po väčšine vtedy, keď mi prídu na rozum. Spomenula som si, že mám doma farebnú sieťovinu, tak som si ich spojila s farebnými látkami a tak vznikli farebné pažravé vrecka. Postla som ich na svoj instagram a už to nejak išlo samé.

Prečo práve pažravé vrecká?
Odvodila som ich od svojej vlastnej značky Pažravo. Prišlo mi úplne zbytočné vymýšľať niečo ďalšie a ujalo sa. V neposlednom rade sa do nich dá vložiť hocičo. Pažravo zjedia ovocie, detské hračky, mikulášsku nádielku alebo aj prádlo, ktoré si berieme na dovolenky. Bez problémov sa dajú oprať a využívať na mnoho iných spôsobov.

Nepremýšľala si aj nad šitím iných vecí? Trebárs detská móda či čiapky alebo možno tašky? Nejaká vlastnú kolekciu?
Pred tromi rokmi ešte áno, Keďže Lícnatke a aj sebe niekedy niečo ušijem. Ale momentálne je na slovenskom trhu toho tak veľa, že sa týmto smerom uberať isto nechcem.


 



Kto ťa sleduje už dlhšie vie že sa venuješ online marketingu a snažíš sa sem tam dávať aj príspevky ohľadom toho pre pomoc iným. Plánuješ sa po materskej naplno venovať marketingu?
Ja som sa tomu neprestala venovať ani po pôrode. Týždeň pred pôrodom som ešte sedela v práci a dva týždne po som už riešila pracovné veci. Mňa marketing baví a neberiem to ako prácu. Rada sa v tejto oblasti vzdelávam i keď by si niekto myslel, že by som nemusela, veď sa starám o dieťa. Opak je však pravdou, dáva mi neskutočný pocit kreativity a slobody…

Taktiež premýšľaš aj nad druhou konferenciou smallbiznis ktorú si usporiadala?
Stále to mám v hlave, ale je tam veľmi veľa otáznikov. Tento rok na jeden s tých otáznikov dala jasnú odpoveď situácia s pandémiou a „vyriešila“ všetko. Uvidíme ako to bude ďalej. Stále chcem však s marketingom pomáham malým rodinným firmám tak ako doteraz.

Stretávaš sa aj s negatívnym názorom na tvoje posty či instastories?

Už nie. Bolo obdobie, keď som dostávala pár negatívnych reakcií, ale už to všetko pomizlo. Som Vďačná za to, že sa ľudia naučili používať tlačidlo „unfollow“ a neboja sa ho stlačiť… Vidím, ktoré posty alebo stories nemajú až taký úspech, po ktorých sa mi číslo sledovateľov zmenší, ale dostala som sa do bodu, že ma to už nemrzí. Sama chcem sledovať ľudí, s ktorými sa stotožňujem, takže celkom chápem, keď niekto odíde po tom, čo sa s mojim názorom vôbec nestotožňujem.

V dnešnej dobe sú moderné meet upy, nepremýšľala si aj nad tým?
Zatiaľ istotne nie aj vzhľadom na momentálnu situáciu. S ľuďmi sa stretávam veľmi rada, avšak zdravie je mi oveľa prednejšie.

Ako ovplyvnil covid tvoj život? Ako berieš odlúčenie od rodiny? Predsa len sú na druhej strane Slovenska.
Prvé mesiace boli ťažké, Týždeň pred vypuknutím celého toho kolotoča, keď už prichádzali prvé správy, mi moji rodičia povedali, že za nami do Bratislavy neprídu, pretože sa boja. Hromžila som, bolo mi to ľúto, nechápala som prečo...potom som pochopila. Našťastie nikto z nás zatiaľ neochorel. Podarilo sa nám stretnúť po pol roku v auguste. V septembri sme zase na  východ išli mi, takže sme sa tento rok videli iba trikrát, čo ma samozrejme mrzí, ale môžeme byť radi, že sme všetci relatívne zdraví.

Kam by si to rada dotiahla s podcastmi?
Podcasty by som veľmi chcela dotiahnuť do štádia, že ich budem robiť pravidelne :) Zatiaľ sa mi to nedarí, pretože okolnosti vždy zamiešajú karty. Ako každý by som chcela zdvihnúť aj čísla počúvanosti, pretože či si to chceme alebo nechceme pripustiť, aj to nás tvorcov motivuje k výrobe ďalších. V mojom ideálnom sne by som sa raz tvorbou podcastou chcela aj živiť.


 

Čo plánuješ v najbližšej dobe? (instagram, pažravé vrecká, podcasty…)
Prichádza pomaly moje najobľúbenejšie obdobie  Vianoce, takže si ho chcem naplno užiť. Ale o nejakých plánoch sa už bojím hovoriť. Rada by som aj svoj instagram aj podcasty ladila do vianočnej atmosféry, tak uvidíme, či sa mi to podarí.

Ako ľudia vnímajú keď sa dozvedia aká je tvoja obľúbená skupina?

Niektorí sú prekvapení, ale veľa z nich to nijak špeciálne nerieši. Ja tým nikoho neobťažujem, nikoho to nenútim počúvať. Každý koho som stretla to normálne akceptoval, rovnako ako som ja akceptovala jeho hudobný vkus. Občas mi niekto niečo vtipné súvisiace s Rammsteinom pošle, ale inak nič. Keď pred pár mesiacmi vyšla správa, že ochorel na covid aj spevák Till, tak mi do inboxu prišlo pár správ od mojich sledovateľov, či o tom viem… Vedela som a bola som rada, že to nebola pravda.

Stalo sa ti že ťa na ulici niekto spoznal a oslovil? Ako na to reagovala Lícnatka?
Stalo sa mi to, nemám s tým problém. Zase je potrebné si priznať, že sa to nestáva úplne bežne. Mám rada, keď sa niekto prihovorí, ako keď mi príde iba správa, že ma niekto videl tam a tam. To ma troška desí, pretože nikdy neviem, čo som práve hovorila, robila :) Lícnatka to nijak špeciálne nerieši. Raz keď bola s pánom J. na prechádzke spoznal niekto ju. Pán J. prišiel domov prekvapený, neskôr vysvitlo, že to bola sestra môjho kamaráta, takže to vlastne nebol cudzí človek. 


 



Po pravde na tento článok som sa chystala veľmi dlho lebo vždy mi do toho niečo prišlo. Som neskutočne rada že mi Daniela odpovedala na moje otázky a ja som vám tak mohla predstaviť jeden z mojich ženských vzorov :)
Danielu môžete sledovať na instagrame alebo priamo na stránke pažravo.

Dúfam že sa Vám článok páčil.
Majte sa krásne :) D.

2 komentáre:

  1. Danielu vůbec neznám, ale možná i to radši jsem si přečetla rozhovor s ní :) Je to zajímavá žena :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...