27. 2. 2021

Knižné okienko - Agnés Martin - Lugand Kapka štěstí v ranní kávě

 

 Vítam Vás pri prvom článku v roku 2021.


Viem je už február no človek mieni a pán boh mení. Mala som naplánované určitá veci, no moje plány sa zmenili. Určite Vám o tom ale napíšem a budem pridávať aj nejaké fotky na instagram. No aby som sa dlho nerozpisovala, tak tu mám na začiatok krátku recenziu na knihu ktorú som dostala od megaknihy.sk. Takže sa môžeme pustiť do toho :)

Jedná sa o knihu Kapka štestí v ranní kávě od Agnes Martin-Lugand.



Vydavateľstvo: Motto
Rok vydania: 2019
Počet strán: 352 strán
Jazyk: Český
Väzba: pevná

O knihe: Hortense žije v Paríži a je vášnivou učiteľkou tanca. Všetok svoj čas trávi v tanečnom štúdiu a tiež v malom podkrovnom byte, kde prežíva veľmi intenzívne románik so ženatým mužom. Domnieva sa, že je šťastná, až do chvíle, kedy ju osud prichystá zakopnutie. Hortense je donútená zastaviť svoje zbesilé pracovné tempo a zrazu vidí svoj život v inom svetle.

Toto nie je prvá kniha ktorú som od autorky čítala. Len je pre mňa divné prečo som si ju všimla až teraz. Milujem knihy ktoré sa odohrávajú vo Francúzsku a milujem kávu, ale teda k veci. Zo začiatku mi kniha prišla zvláštna, teda vlastne dej. Myslela som si že ju ani nedočítam, no zrazu sa všetko zvrtlo a dej ma pohltil :) Je to síce len príbeh no má taký reálni dej ako keby ste to prežívali. Nie je to žiadna young adult tvorba, sú to reálne situácie ktoré sa môžu stať hoc komu. Keď sa človek začíta tak sa nedokáže od toho odtrhnúť. Autorka poukazuje v príbehu že o lásku a šťastie treba zabojovať aj keď si myslíte že to nemá význam. Ako som už písala vyššie tak toto nie je prvá kniha od tejto autorky ak máte radi práve takéto príbehy zo života tak Vám určite odporúčam aj knihu Šťastní ľudia čítajú a pijú kávu ktorá je tiež z pera tejto autorky :)

Dúfam že sa Vám krátka recenzia páčila a ja sa budem snažiť Vám prinášať viac článkov. Chcem byť aktívnejšia aj na instagrame a napíšem Vám v ďalšom článku nejaké zmeny ktoré som od začiatku roka podstúpila :)

Majte sa krásne a hlavne buďte zdraví :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...