1. 5. 2021

Econea

 

 Ahoj 


Ako som spomínala na instagrame tak mi prišiel prednedávnom balíček prírodných produktov ktoré som si vybrala zo stránky econea. Okrem kozmetiky nájdete na tejto stránke vážne široký výber prírodných produktov od čističov pre domácnosť cez veci pre detičky a bábätká až po veci pre bezobalový nákup. Ja som si vybrala produkty od značky Kvitok a nižšie vám ich predstavím. 




Ako som písala vyššie jedná sa o slovenskú značku Kvitok ktorá však kedysi pôsobila pod názvom Navia.  Produkty sú vyrábané z čisto prírodných surovín okrem kozieho mlieka a včelieho vosku.  Majú naozaj široký výber produktov či samostatných alebo potom v darčekových setoch.

Ja som si vybrala Regeneračný balzám na pery s Q10. Moje pery v tomto období veľmi trpia, predsa len zmena počasia a do toho respirátor im nerobí moc dobre. Tento balzám obsahuje mandľový olej, mangové maslo, rastlinný vosk candelila, ricínový olej, panenský kokosový olej, slivkový olej,  koenzým Q10, vitamín E, esenciálne oleje Slamienka, Harmanček a Levanduľu, kyselinu anízovú a ešte Linalool, Geraniol a Limonene vyskytujúce sa prirodzene v siliciach. Balzám obsahuje len prírodné zložky takže má aj kratšiu exspiračnú dobu ako klasické balzamy z drogérie. Má príjemnú jemnú vôňu. Ja hlavne v ňom cítim práve levanduľu. Pery príjemne hydratuje a zanecháva na nich príjemný pocit. Stačí ho naniesť v tenkej vrstve na pery. Ďalšou výhodou je aj jeho papierový obal ktorý dokážete recyklovať.



 

Druhou vecou je tuhý dezodorant ranná rosa. Na výber máte z dvoch variánt a to je práve tento v tube ktorý mám aj ja alebo potom jemný krémový dezodorant v sklenenom obale. Mala som odskúšaný aj v sklenenej nádobe no jeho aplikácia mi nevyhovovala. No ale vráťme sa k tomuto tuhému.  Dezodorant obsahuje frakcionovaný kokosový olej, rastlinný vosk candelilla, marantový prášok – arrowroot, súčasť esenciálnych olejov, ester získaný z repkového oleja, rastlinný ester k.citrónove, mix esenciálnych olejov Geránium, Litsea cubeba, Levanduľa, Bergamot a ešte Citral, Limonene, Linalool, Geraniol, Citronellol vyskytujúce sa prirodzene v siliciach. Jeho príjemná kvetinová vôňa je vhodná pre všetky ženy ktoré nemajú radi nejaké extra silné vôňe. Testovala som ho pomaly mesiac. Naozaj krásne vonia no keď sa viac a prenikavejšie potíte tak ho musíte nanášať aj viac krát denne. Mne osobne po pár hodinách vôňa vypršala takže som z neho tak trochu na vážkach. Samozrejme ho dopoužívam ale skôr v dni keď nebude vonku tak teplo. 


 

Tretou vecou je sada. Jedná sa konkrétne darčekový balíček Vianočný večer ktorý obsahuje kartičku s textom, šľahaný telový krém, sprchovací krém a esenciálny olej vhodný do difuzéra alebo aromalampy. Ak ste milovníkom Vianoc ako ja tak toto musíte mať. Najskôr ale zloženie sprchovacieho krému a to mandľový olej, šetrný tenzid prírodného pôvodu, kvetinová voda Levanduľa, olej z hroznových jadier, marhuľový olej, esenciálny olej Pomaranč, esenciálny olej Škorica, esenciálny olej Klinček, Eugenol, Cinnamal, Linalool, Benzyl benzoate, Citral, Limonene vyskytujúce sa prirodzene v siliciach.
Zloženie telového krému je bambucké maslo, mandľový olej, avokádový olej, vitamín E, zmes esenciálnych olejov pomaranč, škorica, klinček, Eugenol, Cinnamal, Linalool, Benzyl benzoate, Citral, Limonene vyskytujúce sa prirodzene v siliciach. Krém je vhodný najmä pre suchú a namáhanú pokožku, či počas tehotenstva pre ošetrenie rastúceho bruška.
No a zloženie aroma zmesi esenciálny olej Pomaranč, esenciálny olej Škorica, esenciálny olej Klinček, Eugenol, Cinnamal, Linalool, Benzyl benzoate, Citral, Limonene vyskytujúce sa prirodzene v siliciach. Už len keď otvoríte krabičku tak vás prekvapí úžasná vôňa. Ja som veľký milovník Vianoc a celej tej atmosféry pri ktorej je pre mňa práve táto vôňa ich znakom. Po použitý sprchovacieho krému a následne šľahaného telového krému zostane vaša pokožka jemná, krásne voňavá a keď si ešte kvapnete do aromalampy alebo difuzéra pár kvapiek oleja tak to bude ideálna kombinácia. Viem je máj ale jednoducho tieto vône mi robia radosť na duši. 


 




 



 


 


 


 


 

S týchto produktov mám veľkú radosť keďže rad skúšam nové veci a hlavne teda vianočná sada.  Doba dodania na Slovensko bolo pár dní čo je v dnešnej dobe online objednávok skvelé. Dúfam že sa Vám dnešná recenzia páčila. Užite si krásny víkend a hlavne krásny máj. Už teraz sa môžete tešiť na nový formát článkov :)

Majte sa krásne :) D,



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...