5. 11. 2021

OOTD s Bonprixom :)

 

Ahoj

Opäť Vám po dlhšom čase prinášam outfitový post. Tento krát som si vybrala 4 kúsky z bonprixu. Takže dúfam že sa Vám budú páčiť.


 

 


Ako prvú tu mám blúzkovú tuniku. Materiál je 100% bavlna, je priedušná, takže vhodná aj na teplejšie letné dni. Má síce dlhé rukávy no dajú sa vyhrnúť čo je super. Farba je čierno-biela károvaná takže si ju viem doladiť s hoc akou farbou nohavíc. Zaujímavým detailom je ešte okrúhly výstrih.





Druhou vecou sú legíny so zamatovými pásmi. Farbu som si vybrala tmavozelenú. Materiál je 95% bavlna a 5% elastan. Jedinou nevýhodou na nich je len ten zamatový pás keďže sa na neho veľmi často „nalepí“ nejaká nitka alebo podobne. Inak na rýchle vybehnutie s kočíkom v týchto už chladnejších dňoch sú fajn. 

 



 


Tretí kúsok je pulóver s rolákom so šnúrkou. Keďže nemám rada roláky ktoré su príliš tesné na krku tak tento pulóver ma milo prekvapil, nakoľko má padavý štýl a je voľný. Materiál je 50% bavlna a 50% polyakryl. Farbu som si opäť vybrala tmavozelenú. 

 


 


Poslednou štvrtou vecou je blejzer. Takýto nejaký kúsok mi v šatníku chýbal. Vzala som si opäť tmavozelenú farbu ktorú môžem kombinovať z bielou, čiernou alebo telovou košeľou. Materiál je 65% polyester, 30% viskóza, 5% elastan a podšívka je 100% polyester. Toto je práve kúsok ktorý môžete kombinovať ako v elegantnom tak aj viac menej takom ležérnom štýle z rifľami a tričkom.





Ja som s mojim výberom kúskov opäť spokojná. Bonprix patrí medzi obchody z ktorých si objednávam veci aj mimo spolupráce. Teraz som si naposledy objednávala vianočné návliečky ktoré uvidíte aj na mojom instagrame. Dúfam že sa Vám článok páčil :)

Majte sa krásne. D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...