13. 12. 2021

I Can Academy - Motivačný diár

Vítam Vás pri poslednom článku v roku 2021. Tento rok bol pre mňa veľmi silný na zážitky, zmeni, straty ale aj nálezi. Ako každý rok aj tento si chcem spraviť uzatvorenie roka a práve pri tomto uzatváraní mi pomáha aj nový diár kam si zapíšem svoje ciele, miesta, stretnutia ale aj narodeniny či meniny aby som náhodou na niečo nezabudla. No a ako posledné roky tak aj na rok 2022 ma čaká motivačný diár od I Can Academy.

 


 

 


V prvom rade pri porovnaní s týmto rokom sa mi budúco ročná obálka páči viac. Modrá farba vo mne vzbudzuje taký pokoj ale zároveň aj odhodlanie si niečo do diára zapísať a nezabudnúť na neho. Na budúci rok mám veľké plány, chcem určité veci zmeniť. Rok 2021 bol pre mňa plný zmien. Všetko to začalo 9. januára keď som zistila že som tehotná. Zostala som doma z práce keďže som musela a tým pádom som mala aj veľa času na premýšľanie. V prvom rade som si sadla za instagram a premazala všetky fotky, taktiež sledujúcich lebo veď na čo mi je veľa sledujúcich ktorých účty nie sú skutočné. Rada by som začala opäť viac uverejňovať príspevky a aj články. Malý ma už 3 mesiace takže menej spí a treba sa mu viac venovať ale chvála bohu večer zaspí v celkom normálnu hodinu takže mam aspoň čas na nejakú knihu alebo video ktoré si chcem pozrieť. V prvom rade si chcem určiť nejaké ciele a vtedy práve využívam mojich 101 cieľov ktoré sa snažím vyplniť. 

 


 

 

Nie vždy sa mi to podarí ale vždy sa môžem počas roka k tomuto cvičeniu vrátiť a niečo doplniť. Veľkým plusom sú pre mňa aj mesačne ciele, síce ja budem viac menej pracovné ciele v nechávať ale môžem tam zahrnúť blog a instagram. 


 


 

Taktiež sa mi páčia aj týždenné ciele pretože je toho sem tam veľa a po pravde ani neviem aký je veľa krát deň. 


 

 

Týždeň je na dvoj strane takže je tam veľa miesta na zapisovanie ale zároveň nie je nie je diár veľmi hrubý a môžem ho nosiť so sebou.


 

 

 Za mňa je veľké plus taktiež mesačný a ročný prehľad, tam si zaznamenávam všetky dôležité veci ktoré potrebujem vidieť všetky dôležité veci ako lekárov, stretnutia, oslavy a podobne. 



 

 

Páčia sa mi aj mesačne cvičenia pri ktorých dúfam ze sa posuniem vpred. Je veľa plánov ktoré s týmto diárom mám. Určite si ju nemu ešte plánujem dorobiť nejaké tabuľky a podobne veci ktoré si tam doplním, predsa len na konci je veľa miesta na poznámky. 




 

 

Myslím ze ak by ste ho do konca roka ešte chceli tak si ho viete zadovážiť. Dúfam že sa Vám moja krátka recenzia páčila a týmto sa s Vami na tento rok lúčim. Želám Vám len tie najkrajšie sviatky a aby bol budúci rok lepší ako tento. 

Majte sa krásne D. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...