25. 4. 2022

Marc Jacobs Daisy (spolupráca - elnino)

 Ahoj

Opäť Vám prinášam jednu kozmetickú recenziu. Keďže sa nám začína ako tak otepľovať a jar je v plnom prúde, tak som sa rozhodla že si tento krát zo stránky elnino vyberiem nejakú toaletnú vodu. Už ako si môžete prečítať v názve článku jedná sa o vônu Marc Jacobs Daisy.



V prvom rade ma zaujalo zloženie. Vždy pred výberom nejakej vône si čítam podrobne zloženie plus pozriem aj recenzie. Mám rada špecifický druh vône. Nič extra ťažké no za to výrazné a jedinečné. Po väčšine sa skladá skoro každá vôňa z hlavy, srdca a základu. No keď tieto tri veci spolu neladia tak to je katastrofa. No práve pri tejto vôni sa stretli moje obľúbené druhy vône. Hlava sa skladá z jahôd, listu fialky a červeného grapefruitu, srdce sa skladá z fialky, jazmínu a gardénie a základ sa skladá z vanilky, bieleho dreva a pižma. V prvom rade si musíme povedať že Marc Jacobs má jedni z najkrajších flakónov aké sú. 


No a k vôni, ja som veľký milovník fialok, vanilky a jahôd. Po prečítaní som si myslela že bude viac taká sladšia vhodná na jeseň a podobne ale neľutujem že som si ju vybrala. Jej vôňa je veľmi špecifická, z flakónu cítiť hlavne vanilku, pižmo a biele drevo no po kontakte cítiť jemnú vôňu fialiek, vanilky a jazmínu. Výdrž je celkom slušná, ráno som ju na seba dala a ešte poobede som ju cítila. Takže za mňa jedna z top vôní :)

Elninu ďakujem za poskytnutie produtku :)

Majte sa krásne. D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...