4. 4. 2022

OOTD s Bonprixom :)

 Ahoj

Opäť Vám prinášam pár typov na oblečenie ktoré som si vybrala na spoluprácu od Bonprixu. Keďže nepatrím medzi najchudšie ženy tak je tak trochu aj plussize. Preto dúfam že sa aspoň trochu inšpirujete :)

Ako prvý kusok tu mam teplaky. Keďže som viac menej doma tak som si vybrala hneď dvoje. Tieto sú doplnene kontrastnymi pasikmi. Pre mňa boli hneď jasnou voľbou. Materiál je 60% bavlna a 40% polyester.



Druhý kúsok sú taktiež tepláky. Tieto sú joggingové a majú po bokoch vrecká. Sú trošku zateplené takže sú fajn  na tieto chladné dni. Materiál je 60% bavlna a 40% recyklovaný polyester. Čo sa týka oboch teplákov mohla som si zobrať o číslo menšie. Do budúcna budem vedieť :)



Tretim kúskom je tričko s uzlíkovým detailom. Ja som si vybrala čiernu farbu nakoľko na ňom najkrajšie vynikla tá púpava. Majú ešte šedé a ružové. Páči sa mi na ňom aj okruhly výstrih a materiál je 95% viskóza a 5% elastan. Keďže nerada ukazujem svoje ruky a moc nenosím tielka a podobné krátke rukávy tak toto tričko som si obľúbila. 



Ďalší kúsok je mikina. Môžem napísať že za mňa to je jeden z najlepších kúskov ktoré z bonprixu mám. Je dlhšia a tým pádom je super aj na kríže. Taktiež je trošku teplejšia. Farbu som si vybrala tmavomodrú. Materiál je 60% bavlna a 40% polyester. 



Posledný kúsok je blúzka. Na tú som sa neskutočne tešila. Keďže milujem motýľe tak to bola jasná voľba. Výstrih je do V tak to spraví pekný dekolt. ďalším detailom je že vpredu je kratšia a vzadu dlhšia. Pekný detail je aj jemné vrecko na ľavej strane. Materiál je 100% viskóza. Úplne super bude v teplejšie dni. 



Dúfam že sa Vám aspoň trošku páčil môj výber :) Mám už rozpísaných pár článkov tak dúfam že mi budem mať aspoň čas ich uverejniť. No môžete ma sledovať aj na instagrame kde som aktívnejšia.

Majte sa krásne. D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...