14. 8. 2022

OOTD s Bonprixom :)

 Ahoj

Rada by som Vás privítala pri ďalšom článku v spolupráci z Bonprixom. Keďže stále sa v štýle hľadám tak si vyberám kúsky pri ktorých viem že ich trebárs budem nosiť aj budúci rok. No zároveň sa učím mať rada samú seba a to kým som a ako vypadám. Preto som sa rozhodla vystúpiť v tomto článku zo svojej komfortnej zóny. Viac si však prečítate už dole :)


Prvé dva kúsky sú capri legíny. Tento kúsok nosím už pár rokov. Ako prvé tu mám tieto tmavomodré. Keďže mám po väčšine len čierne tak to chcelo aj nejakú zmenu. Pri týchto ma zaujal práve patent na spodku, kde si viete dĺžku upraviť. 


 

Druhé sú síce čiernej farby no majú UV ochranu a ich materiál je 100% bavlna, takže sú priedušné a aj keď je vážne horúco a idete trebárs kempovať tak sa v nich cítite dobre. 



Tretím kúskom je tričko s výstrihom do V. Pri tomto tričku ma neskutočne zaujali farby, všetko sedí super aj rukávy majú skvelú dĺžku no ten výstrih. Kedysi dávno by mi to vôbec nevadilo že je väčší, no teraz mi to prekáža, keďže sa mi ale tričko neskutočne páči tak si ho trošku prerobím. Lebo aj materiál je skvelý a naozaj sa v ňom super cítim. Preto vám rada dám aj na instagram potom výsledok predtým a potom :)


 

Tieto posledné dve fotky mali byť z jednej destinácie kam sme chceli ísť na dovolenku. Lenže človek mieni a Pán boh mení. Deň pred dovolenkou som najskôr ochorela ja, potom malý a aj manžela to chytilo. Predsa len zdravie je prednejšie ako nejaká dovolenka. tak dúfam že plavky využijem aspoň niekde pri bazéne alebo niekde na jazere. Pri písaní článku už tunikové šaty ktoré som si objednala ja neboli tak TU vám dávam aspoň link na veľmi podobné.


Dúfam že sa Vám môj výber aspoň trošku páčil a rada by som začala pridávať aj viac postov čo sa týka OOTD. Predsa každé telo je krásne telo, hlavne aby bol človek zdraví :)

Užívajte si leto :) D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...