21. 7. 2022

Letnyhit.sk - Nobo Dust (spolupráca)

 Ahoj

Už pár rokov spolupracujem zo stránkou letnyhit.sk ktorá má vážne lacné kabelky, slnečné okuliare a bižutériu. Posledné roky som si vyberala skôr shopper kabelky, ktoré vďaka svojej veľkosti do seba všetko schovajú. No tento rok som to zmenila a vybrala som si crossbody kabelku. V tomto článku Vám ju rada ukáže :)

 


 

 

Ako som písala v úvode vybrala som si crossbody kabelku značky Nobo a to konkrétne Dust. Je to veľmi štýlová kabelka ktorej vrchný materiál je ako keby slamený. Tušim dva roky dozadu boli tieto kabelky veľká hit. Samozrejme aj ja mám jednu doma :D No ale späť ku tejto kabelke. Veľké plus je odímateľné ramienko ktorého dĺžku si viete upraviť. Môžete ju tým pádom nosiť aj v ruke. Okrem klasického zapínania na zips máte tak isto aj pracku z magnetom vďaka čomu je predné vrecko chránené. Vo vnútri kabelky sú ďalšie dve malé vrecká, jedno na zips a jedno klasické. Ja osobne mám takú stredne veľkú peňaženku a ešte tam dám aj telefon, lesk na pery, nejaké žuvačky a kľúče. Rozmery kabelky sú 18x21x7 cm. Vnútro kabelky je ešte okrem iného aj krásne doplnené žltou látkou. Na zipse aj klipsne je logo no. Kabelku som dostala zabalenú v dustbagu. V balíčku sa nachádzal ešte malý darček a to náušnice, cukríky a zľavový kupón na stránku letnyhit.sk a pobalsa.sk 







 





 

 

Určite Vám odporúčam navštívit obe stránky.  

Dúfam že sa Vám recenzia páčila :)

Pá. D.

1 komentár:

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...