11. 12. 2022

I Can Academy - Motivačný diár a Srdce ženy 2023

 

Keďže sa pomaly blížia Vianoce a s nimi spojený aj koniec roka, tak som si pre Vás pripravila jeden typ na vianočný darček. Ako každý rok tak aj tento som dostala možnosť spolupracovať s i can academy a dostala som na recenziu ich diáre. Kto ma sleduje dlhšie vie že ich mám už pár. Buď teda ich motivačný diár alebo diár srdce ženy. Tento rok som dostala oba dva tak sa poďme spolu na ňe pozrieť. 


Ako prvý tu mám Motivačný diár. Je to menšia veľkosť takže je vhodný do kabelky či batohu. Diár obsahuje gumičku a dve záložky. Vhodný je ako pre muža tak pre ženu. Zameriava sa na osobný rast, plnenie cieľov a pracovanie na lepšom živote.  


Obsahuje 12 cvičení, sviatky, ročné rozdelenie, každý nový mesiac na dvojstránke, ciele na nové mesiace, priestor na dennú vďačnosť. Taktiež na začiatku a konci kruh života do ktorého si môžete zaznačiť na akej číselnej hodnote máte dané buď zdravie, rodinu a pod. Následne si môžete porovnať  aké to bolo na začiatku roka. Ešte sa mi páči  že tam je celkom dosť miesta na zapisovanie či už linajkové alebo čisté strany. Plus na konci sú 3 kartičky ktoré si môžete vystrihnúť a niekam si ich založiť aby ste ich mali stále po ruke. 







Ako druhý tu mám Srdce ženy. Tento ma uchvátil hneď, hlavne jeho farbou. Keďže budúci rok budem oslavovať 30-tku tak som sa rozhodla že bude takým mojim sprievodcom. Chcem ho skôr využívať na denník. 



Veľmi sa mi páči názov Dôveruj zmenám. Každý rok na začiatku si pomaly každý človek dá nejaké predsavzatia, ktoré sa o týždeň či dva nejako vyparia. Či to je chudnutie, prestať fajčiť alebo piť, či byť milší ku ostatným. No ľuďom chýba motivácia a preto začnú vyhľadávať rôzne videa, články či fb alebo ig stránky. Priznajme si každý sme taký. Tento rok som si dala aj ja nejaké tie predsavzatia no hneď na začiatku roka nás doma skolil covid a následne to isté sa stalo aj v auguste. Po zdravotnej stránke sa neustále ešte dávam dokopy čiže nejaké náročné cvičenie na chudnutie a pod sa neráta. Preto som sa rozhodla aspoň popracovať na svojom lepšom JA. No a práve v tom mi pomôže aj tento diár. Keďže si do neho môžem začať zapisovať už 26.12. Taktiež je tam mesačný prehľad, kruh života a je tam doplnení trebárs menštruačný kalendár, zhodnotenie mesiaca, týždenné priority, lunárny kalendár, dokonca aj miesto na zapisovanie. Je to však formát A5, ale ak Vám nevadí nosiť väčší formát tak je vhodný pre Vás. Ja sa na neho veľmi teším. 





 A ak už diáre máte tak Vám odporúčam sa pozrieť na stránku I Can Academy majú tam rôzne motivačné veci a aj písacie potreby.

Užite si ešte krásnu tretiu adventnú nedeľu :)

Majte sa krásne. D.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...