25. 1. 2023

OOTD s bonprixom

 Vítam Vás pri prvom tohtoročnom článku. Ani neviem ako a už bude pomaly koniec januára. Počasie je síce premenlivé no aspoň trochu snehu som zatiaľ túto zimu videla. Síce nie je až taká zima, no v spolupráci s bonprixom som si vybrala pár kúskov ktoré vám chcem ukázať plus mám aj jednu vec do domácnosti. 


Ako prvú kombináciu tu mám pletené šaty a legíny s navrstvením. Čo sa týka šiat sú fajn teplé, aj farba sa mi páči a nórsky vzor im dodáva zimný nádych. Avšak na moju postavu sú dlhé. Ja si ich však skrátim a bude všetko v pohode. Legíny sú z príjemného materiálu, dokonca mám aj menšie číslo ako som si objednávala predtým. Nie sú však vhodné na chladnejšie dni lebo sú tenšie. Ja som to však vyriešila tým že som si pod ne dala silonky.



Ku legínám som si obliekla ešte tričko s dlhým rukávom. Materiál je super lebo je z udržateľnej bavlny. Ďalšou výhodou je aj že je síce na štýl roláku no nie je upnutý okolo krku čo ja moc nemám rada. Toto tričko však už v ponuke nie je no na stránke je veľa tričiek a blúzok. Stačí kliknúť TU.


 

Tretím kúskom sú legíny s termo funkciou. V tomto prípade som si vybrala gaštanovo hnedú farbu, nakoľko mám veľa čiernych legín a neľutujem to. Legíny sú super na toto počasie, je v nich úžasne teplo. Na mojich 160cm sedia aj dĺžkovo super. 



 Poslednou vecou je posteľná bielizeň so zimným motívom. Návliečky sú krásne, nepresvitajú aj motív je super. Sú trošku "tvrdšie" ale to nie je žiadna vada. Z bonprixu mám už druhú sadu a som spokojná. Tieto čo som vybrala síce už na stránke nie sú, no opäť si môžete vybrať nejaké iné TU.


Dúfam že sa Vám článok páčil. Želám Vám ešte krásny večer. 

Majte sa krásne. D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...