4. 3. 2023

Terri Blackstock - Chytiť Vianoce (spolupráca megaknihy.sk)

 Ahoj

Po dlhšom čase vás opäť vítam pri knižnom článku. Keďže ešte stále máme zimné obdobie tak som sa snažila stihnúť prečítať ešte nejaké vianočné knihy. V spolupráci so stránkou megaknihy som dostala na prečítanie knihu od Terri Blaskstock Chytiť Vianoce. Nižšie si môžete o nej prečítať môj názor. 


Terri Blackstock - Chytiť Vianoce 


Vydavateľstvo: Christian Project Support

Rok vydania: 2022

Počet strán: 240 strán

Jazyk: slovenský jazyk

Väzba: brožovaná väzba

O knihe: Tento rok prichádzajú Vianoce práve včas. Sydney Batsonová pracuje prvý rok po skončení vysokej školy v právnickej firme. Dobre vie, že keď prehrá svoj aktuálny prípad, bude po Novom roku nezamestnaná. Jej stará mama náhle ochorie, no Sydney s ňou nemôže ísť k lekárovi, pretože sa musí dostaviť na súdne pojednávanie. Preto starej mame objedná taxík, aby ju odviezol na kliniku. To posledné, čo by si taxikár Finn Parrish želal, je, aby jeho drahý čas okupovala stará dáma so začínajúcou demenciou, pripútaná na vozík. No pani Callie mu pripomína vlastnú matku, pri ktorej žalostne zlyhal. Preto starej pani nedokáže povedať nie, keď ho opäť zavolá, že potrebuje odvoz. Finn v minulosti pracoval ako gurmánsky šéfkuchár, ale teraz je jeho najväčšou starosťou zaplatiť nájomné. Callie žiada Finna, aby ju vozil na rôzne stretnutia v meste, pretože hľadá vianočné rande pre svoju vnučku. Žiaľ, Callie si ani nepamätá, že by mu mala zaplatiť. Keď sa Finn stretáva so Sydney, nezdá sa mu , že by mladá právnička potrebovala pomoc pri hľadaní muža. Má pani Callie skryté úmysly alebo je jej konanie následkom jej zmätených myšlienok? Finn je aj napriek zvláštnej situácii ochotný urobiť všetko, len aby pomohol splniť Callie vianočné želanie. Finn je zrazu vtiahnutý do plánov starej dámy. Ale všetko sa musí stihnúť do Vianoc.

Anotácia: Zasekol som sa pri Callie. Nevedel som, čo mám robiť. Mal by som zobrať starú paniu do môjho bytu, ak sa nám nepodarí skontaktovať sa s jej nezodpovednou vnučkou? Alebo rozbiť okno, aby som ju dostal domov skôr, než príde noc? Zatiaľ som sa musel vyrovnať s prítomnosťou. Bol som si istý, že Callie nič nejedla, takže som jej musel dať nejaké jedlo. A čo jej lieky? Má ich v kabelke? Potrebuje ich teraz? Kam ju môžem vziať najesť? Netuším, či niekto v jej veku jedáva jedlo z rýchleho občerstvenia, ako je Arby's alebo McDonald's. Bude to trvať dlho a ja nebudem môcť nechať zapnutý taxameter. Tento deň sa vyvíja stále lepšie a lepšie.

Táto kniha ma chytila za srdce. Pri nektorých pasážach som sa naozaj musela smiať a pri niektorých mi tiekli aj slzy. Pani Callie je milá stará dáma ktorá rada spí a bohužial zabúda. No to jej však nebráni v tom žiť život naplno. S každým si rozumie. Keď prvý krát stretne Finna tak nevie aké slnko prinesie do jeho života. Finn sa veľmi ťažko spamätáva s toho že nestál pri svojej mame v posledných okamihoch jej života. Myslí si že mu Boh dáva opätovnú šancu aby sa zachoval správne. Keď príde na to že Callie má vnučku nemá na ňu pekný názor, nakoľko nechá svoju starú chorú babičku odkázanú samú na seba v jej štádiu zabúdania. Pani Callie však svoju vnučku opisuje ako najlepšiu, najkrajšiu a najpracovitejšiu na celom svete. Finn o tom však pochybuje až pokiaľ Sydney nespozná osobne. Celý dej sa odohráva pár dní pred Vianocami, počas Vianoc a pár dní po Vianociach. Nie je to však taký ten gýčoví dej, prinúti vás si uvedomiť aké je dôležité byť pri vašich blízkych. Je tam spomenutá aj viera a Boh no nie moc. Mne osobne to však nevadí. Knižka sa mi veľmi páčila a určite sa pozriem aj na iné diela od Blackstock. 

Ďakujem stránke megaknihy za poskytnutie knižky a Vám želám ešte krásny deň. 

Majte sa krásne. D.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...