19. 10. 2014

Project: Life is a change



Ahoj.

Už dlho premýšľam nad týmto projektom. Zamerala by som sa na zmenu svojho života a podobné veci. Každú nedeľu by som vám o tom písala, nakoľko denne by som to nestíhala. Písala by som to formou denníku a pri každom dni by bol dátum. Samozrejme že by boli aj špeciálne články, keby sa mi v ten deň prihodí niečo skvelé, nečakané alebo výnimočné. Zaujíma ma teda či by vás to bavilo čítať. Snažila by som sa tam dávať aj fotky a veci ktoré ma v tých dňoch zaujali. Samozrejme že by sa to spájalo aj s mojou facebookovoustránkouinstagramom, takže ak chcete mať prehľad tak určite sledujte aj tieto moje dva profily. Tak budem rada ak mi necháte komentár poprípade odber aby ste mali väčší prehľad :)

1 komentár:

  1. Ahoj, určitě bavilo. Doufám a pevně věřím, že Ti to vyjde.. Taky budu měnit hodně věcí, musím v podstatě překopat celý život a taky plánuji na svém blogu mapovat celou svou cestu od začátku do cíle. Je vždycky zajímavé sleodvat, jak se někdo mění. Snad se Ti to podaří :)

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...