18. 12. 2014

Piercingate



Ahoj

Dnes vám chcem napísať o stránke PIERCINGATE. AK máte v rodine človeka po prípade kamaráta či kamarátku ktorý majú piercing tak na tejto stránke máte veľká výber.




Ja som si vybrala 3 produkty, takže sa môžeme pustiť do toho.

Ako prvý tu mám Piercing do nosu rovný s príslušenstvom.
Typ: nostrily
Materiál: chirurgická oceľ
Umiestnenie: do nosu
Hrúbka: 0,8
Priemer (dĺžka): 6,5
Cena: 1,20€
Ja som si vybrala motív mesiaca lebo mám rada noc, nebo, hviezdy a pod veci. Mesiac je skôr nenápadní . A nakoľko už tento druh nemajú tak vám dám odkaz na taký istý len čiernej farby a za 1,80€.




Typ: labrety
Materiál: chirurgická oceľ
Umiestnenie: do brady
Farba variantu: modrá, piesková, zelená
Hrúbka: 1,6
Priemer (dĺžka): 8
Veľkosť príslušenstva: 6
Cena: 1,80€
Vybrala som si modrú farbu a nakoľko nemám prepichnutú bradu tak som si ho dala do ucha.




A ako poslednú tu mám podkovu s guličkami.
Typ: podkova
Materiál: chirurgická oceľ
Umiestnenie: do nosu, do obočia, do ucha, do bradavky, do pery
Hrúbka: 1.6, 2, 2.5, 3.2, 4, 5
Priemerná dĺžka: To záleží od hrúbky
Veľkosť príslušenstva: -II-
Cena: -II-

Ja som si dala podkovu do ucha.






Ako ste si mohli všimnúť všetko je z chirurgickej ocele, lebo na ňu nie som alergická. O necelí týždeň tu máme Vianoce. Máte už všetky darčeky nakúpené alebo to nechávate na poslednú chvíľu? Určite vám ešte do Vianoc prinesiem článok. Budem vďačná za každý koment, odber či pozretie či už na blogu, fb alebo ig.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...