2. 1. 2015

Tričkománia - Geekz.sk



Ahoj.

Po mesiaci sa vám opäť hlásim s novým článkom.
V prvom rade vám chcem zaželať šťastný a hlavne úspešný nový rok. Ja som Silvester strávila v Topoľčanoch u svojho priateľa. Tento rok chcem na blogu popracovať a spraviť pár zmien. Mám pár nápadov ktoré chcem zrealizovať. No a teraz k dnešnej téme.



Ešte minulí rok som uzavrela spoluprácu so slovenským e-shopom Geekz. Na tomto e-shope nájdete okrem tričiek aj mikiny a nálepky.

No a teraz prejdeme na tričko ktoré som si vybrala. Majú široký výber tričiek a mne padlo do oka tričko ROCK DA VINCI. Tričko je čiernej farby a vpredu je známi obraz od Da Vinciho – Vitruvian Man ktorý je aj na knihe od Dana Browna – Da Vinciho kód. Lenže na tričku je ten obraz pozmenení a v rukách drží gitaru. Tričko je pohodlné, voľné, z kvalitného materiálu takže nežmolkuje. 

O tričku si môžete prečítať: 100% vopred vyzrážaná bavlna, gramáž látky 185 g/m2. Pohodlný voľný strih, kvalitná nezopratelná potlač. Odporúčame nežehliť cez potlač. Tričká perte na 30 °C.

Cena: 14,90€ čo sa mi vôbec nezdá veľa.
 

Fotky mám stiahnuté zo stránky lebo bolo zlé svetlo.


A čo vy a tričká? Radšej si chodíte vybrať do obchodu alebo objednávate z internetu? Budem rada za každý komentár alebo pripomienku v čom sa mám zlepšiť :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...