15. 4. 2015

Handmade by Gabriela Gabika Závacká



Ahoj

Dnes vám prinášam ďalší článok z radu hand made. Chcem vám predstaviť ďalšiu facebookvú stránku a to konkrétne Handmade byGabriela Gabika Závacká. Na tejto stránke nájdete rôzne šperky a pani Gabika vám určite poradí z výberom.

 

Na moju otázku ako sa k výrobe dostala mi poslala link na článok ktorý nájdete TU. Takže si ho určite prečítajte :)
Na stránke nájdete odkaz na osobní profil p. Gabiky kde predáva svoje šperky. Ak máte radi ručne robené šperky z fima, živice korálok a pod tak vám určite odporúčam ísť pozrieť na túto stránku.
No a teraz k mojim dvom výrobkom.





Ako prvé tu mám vintage naušnice. Sú trošku ťažšie a väčšie ale to nie je až taký problém. Zapínanie je klasické na háčik. Predná strana je z umelého materiálu a zadná strana je vyplnená semišovou látkou. Ak ich správne skombinujete z iným šperkom a outfitom tak budete mat krásny celok.




No a ako druhý tu mám prsteň. Celý je na gumičku a na nej sú malé korálky v zlatej a zelenej farbe doplnené väčšími v priesvitnej farbe. Prsteň neťahá a je jednoduchý ale zároveň originálny a výrazní. 

Ak sa vám moje šperky zapáčili tak vám odporúčam ísť pozrieť na túto stránku.

:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...