18. 4. 2015

Ziaja - Krém na ruky a nechty z rady Goat ´s milka



Ahoj

Už dlhšiu dobu ma trápia suché ruky. Je to až neznesiteľné lebo mám potom okolo nechtov zádery ktoré sa mi potom zapaľujú, suchú pokožku vďaka ktorej mám potom na dlaniach mozole. Takže skúšam všetky možné krémy na ruky. Pred nedávnom mi prišiel od firmy Ziaja krém na ruky a nechty z koziehomlieka.



V prvom rade ma zaujal obal. Nie je úplne klasický na aký sme zvyknutí pri tomto type krémov. 

Hlavné zložky:
Komplex z kozieho mlieka
Provitamín B5 (D – panthenol)
Vitamín A
Vitamín E

Popis:
Aktívny prípravok s bohatým, moderným zložením.
Regeneruje suchú a málo pružnú pokožku.
Intenzívne hydratuje, vyhladzuje a dodáva pružnosť pokožke rúk.
Odstraňuje pocit drsnosti.
Posilňuje nechty a zmenšuje sklon k štiepeniu a lámaniu.

Objem: 80ml





Hneď ako som krém otvorila ma ohúrila jeho vôňa. Bola mi tak známa a zároveň príjemná. Páči sa mi aj zvláštni obal a však horšie ide z neho krém keď už je ho málo. V mojom prípade mi pomohol tak 50% na 50%. Ruky pekne hydratuje, krásne voňajú a krém sa rýchlo vstrebá lenže asi tak po dvoch hodinách mám opäť suché ruky. Balenie mi moc dlho nevydrží. Takže pokiaľ máte moc suché ruky tak vám odporúčam sa pozrieť na stránku Zaija a vybrať si iný krém z ich ponuky.

Pekný víkend :):)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...