7. 4. 2015

Mini Kiss ions



Ahoj

Aj vás pochytila mánia na mimoňov? Títo malý žltý panáčikovia sú snáď všade od oblečenia cez kryty na telefón až po hračky. Samozrejme aj ja som sa do nich zamilovala :D im sa jednoducho nedá odolať. Na portáli postovnezdarma som našla tričko a samozrejme muselo byť moje.


Na výber máte zo 4 veľkostí a 5 farieb. Samozrejme veľkosti sú rôzne či už chcete pánsku alebo dámsku verziu trička. Najskôr som sa trocha obávala či mi tričko bude sedieť, ale je skvelé. Mám veľkosť 5 a tričko v hnedej farbe. Mimoňi sú na tričku zobrazení ako skupina KISS takže o to ďalšie plus. Tričko je z príjemného materiálu, potlač zatiaľ drží. Farba je pekná hnedá, nemá výstrih čo je tiež fajn takže ho môžem nosiť pod košeľou.

Vlastnosti:
Materiál: 100% bavlna v nesrážanlivej úprave
Veľkosť: 2, 3, 4, 5
Vyrobené z kvalitnej vysokogramážnej bavlny 172 g/m2
Guľatý elastický náplet okolo krku
Veľmi odolná potlač je natlačený modernou digitálnou technológiou
Materiál trička i potlače je zdravotne nezávadný a trvanlivý

Rozmery:

Pánske
2:  hrudník: 91- 96 cm, dĺžka: 65 cm
3:  hrudník: 99 -104 cm, dĺžka: 66 cm
4:   hrudník: 106 - 111cm, dĺžka:  68 cm
5: hrudník: 114 - 117 cm, dĺžka: 71cm

Dámske
2:  hrudník: 86 cm, dĺžka: 58 cm
3:  hrudník: 89 cm, dĺžka: 60 cm
4:   hrudník: 91 cm, dĺžka:  61cm
5: hrudník: 96 cm, dĺžka: 62cm



Ak máte radi mimoňov tak určite si toto tričko zamilujete :)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...