29. 9. 2015

Jesenný TAG

Ahoj

Už dlho nebol na blogu žiaden TAG. A nakoľko mám jeseň strašne rada tak som sa rozhodla spraviť jesenný TAG. Viem teraz bude na každom druhom blogu ale hádam sa vám bude páčiť ;)

Tak poďme na to :D


Obľúbená vôňa sviečky?
Stále obľubujem pomarančovo-škoricovú sviečku z DM-ky. Po prvé dlho vydrží (a to ju zapaľujem pomaly denne) a za druhé vonia aj keď nie je zapálená a to je pre mňa veľké plus. Posledné dva roky je pre mňa práve must have. Skúšala som vanilkovú s tejto radi ale po čase bola tá vôňa natoľko prenikavá že sa mi až znechutila.


Káva, čaj alebo horúca čokoláda?
Pamätám si že keď som bola malá tak som mala strašme v obľube čokoládu. Mama mi spravila vždy k nej rožok s maslom a bola som to najšťastnejšie dieťa. Teraz si dám čokoládu len sem tam alebo v zime. Som skôr taký kávovo čajoví typ. Záleží od toho akú mám náladu a na čo mám chuť ale myslím že skôr preferujem čaj. Keď idem k priateľovi tak pijem len čaj, taktiež aj u starých rodičov. Doma si dám sem tam kávu. Najčastejšie ju asi pijem v práci.

Tvoja najkrajšia jesenná spomienka?
To budú asi prechádzky s priateľom večernými ulicami a potom tie klasické večeri v posteli pri čaji dobrej káve alebo filme.

Ktorý make-up trend preferuješ? Tmavé pery alebo výrazné linky?
Keby mám nad týmto premýšľať tak asi tie tmavé pery pretože linky moc neobľubujem. Lenže keď niekam idem von alebo do práce tak si skôr na tmavšie maľujem oči pretože mi príde pri mojej práci že by bolo nevhodné prísť s tmavými perami. A taktiež aj keď idem von s priateľom tak pochybujem že by bol nadšení keby má obtlačky môjho rúžu na tvári.  

Aký máš najteplejší sveter/mikinu?
Mám viac teplejších svetrov.
Toto je môj najnovší miláčik. Krásny a teplí kardigán. Má dokonalú farbu a zbožňujem ho.


Kúpila som ho na FB od jednej skvelej predávajúcej, ktorá je moja skvelá kamarátka a má vážne nádherné kúsky J

Čiapka alebo šál?
Cez jeseň asi skôr šál. Mám ich veľa tak sa ich snažím striedať.

Aká je tvoja obľúbená jesenná vôňa?
V poslednej dobe som si obľúbila vôňu Closer od Halle Berry ktorú mi kúpil priateľ k minuloročným narodeninám. Stačí si jej dať málo a minimálne pól dňa ju je cítiť.


Obľúbený lak na nechti?
Moc si nechti v poslednej dobe nelakujem. Nemám na to moc času. Ale Keď niekam idem tak zvolím takú tu zlatú cestu. Buď nejaký neutrálni alebo potom tmavšie farby.

Na dnes to bude odo mňa všetko. Dúfam že sa vám TAG páčil.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...