16. 3. 2016

Recenzia: Monika Wurm - Pakistanská princezná

Ahoj.

Dnes Vám opäť prinášam knižnú recenziu. Kniha o ktorej som sa dnes rozhodla napísať síce nie je novinka ale zamilovala som sa do nej. Jedná sa o Pakistanskú princeznú od skvelej spisovateľky Moniky Wurm. Ja osobne mám veľmi rada túto spisovateľku, a ako ste si mohli všimnúť  tak mám všetky jej knihy. No ale naspäť ku knihe.

Pakistanská princezná je v poradí druhá kniha ktorá Monike vyšla. No príbeh je pútavý a skvelý. Taktiež ako ku Rockovému tangu aj k tejto knihe spisovateľka pridala pieseň a to Ali Azmat – Ye JismTo Kya. Nádherná pieseň ktorá sa ku knihe hodí. No a môžeme sa pustiť do samotnej recenzie J

Pakistanská princezná
Vydavateľstvo: Via Bibliotheca
Rok vydania: 2014
Počet strán: 260 strán
Väzba: Brožovaná väzba
Obsah: Kniha Pakistanská princezná ukrýva pod svojím originálnym názvom strhujúci príbeh krásnej Angeliky. Dynamická Slovenka žijúca vo Viedni prijíma lukratívnu pracovnú ponuku modelky do krajiny, ktorá na prvé počutie v každom naháňa nielen hrôzu, ale aj vyvoláva zimomriavky po celom tele. Napriek dobre mieneným varovaniam rodiny a priateľov odchádza plná očakávania do vzdialeného Pakistanu. Odvážna blondínka, ktorá má už viacero skúseností s modelingom po celom svete, však netuší, že práve tu na ňu čakajú zážitky vystrihnuté ako z neuveriteľného filmu. Angelika si ľahko získava srdcia rodiny hostiteľov, pre ktorých zároveň pracuje. So všetkými si znamenito rozumie. Okrem nevrlého a nevšímavého majiteľa ju má každý rád.

Gori - ako cudzinku s bielou pleťou prezývajú, postupne zapadá do rodiny. Spoznáva ich pestrú kultúru, vieru a hľadá odpovede na všetečné otázky. Všetko mohlo byť také krásne a bez komplikácií, keby sa Angelika nechystala potajomky stretnúť s jedným z dvoch neznámych mladíkov, ktorých spoznala cez facebook. K stretnutiu však nedôjde, pretože ju niekto unesie. Niekoľko dní nepozná meno ani tvár svojho únoscu, ktorý ju drží v povrazoch a so zviazanými očami. Šokujúce odhalenie nastane vtedy, keď Angeliku pod hrozbou prinúti vziať si ho za manžela.

Odpoveď na otázku, kto sa z pakistanských nápadníkov stane jej manželom, sa dozviete pri čítaní vášnivého príbehu s ľahkou erotickou iskrou. Nečakané zvraty a napínavý dej nepustí čitateľa zo svojho zovretia až do poslednej bodky. Ako sa hovorí, zdanie klame. V tomto príbehu si tento krátky, ale výstižný výrok nájde svoje uplatnenie hneď niekoľkokrát. Nechajte sa ovládnuť divou vášňou, drsnou láskou a spaľujúcou nenávisťou hlavnej hrdinky, jej zážitkami a nepredvídateľným vyústením v krajine rovnako tak čarovnej ako i nebezpečnej.

Anotácia: Čakala som na moment, keď to ticho pretne nejaký zvuk, hoc aj ten najmenší. Trvalo hodinu, kým som sa dočkala. Dvere na mojej izbe zavŕzgali. Osoba vstúpila dnu a položila kľúče na drevený stôl. Bol to zase on. Moje telo sa začalo od strachu triasť. Jeho kroky sa približovali, až kým si nesadol na posteľ vedľa môjho zviazaného tela. Dlho neváhal a nemárnil zbytočne čas. Rukou sa znovu dotkol mojich vlasov. Chvíľku sa s nimi pohrával. Nevidela som ho, čo s nimi robil, ale pripadalo mi to, akoby ich hladkal.
Všimol si, že som pri vedomí a nespím. Nedalo sa to zatajiť. Triaslo ma ako pri zimnici. Tak veľa som mu toho chcela povedať a teraz nedokážem vydať hláska. Nemám odvahu vysloviť ani slovíčko. Znovu odhrnul moje vlasy, aby sa mu naskytol pohľad na moju šiju.
Myslela som si, že i tento raz sa iba popozerá a nakoniec ma nechá na pokoji a odíde. Nebránila som sa, hoci mi bol jeho dotyk nepríjemný. Zrazu som spozorovala, že zmenil pozíciu. Ten hajzel si ľahol vedľa mňa! No výborne! Jeho mohutné telo sa priblížilo celkom k tomu môjmu. Jeho prst sa dotkol môjho odhaleného ušného lalôčika.
To už bolo na mňa príliš a vybuchla som zlosťou.
„Ak sa ma ešte raz dotkneš, prisahám, že to horko oľutuješ!“ zasyčala som jedovato ako had. Ani neviem, ako tá hrozba vyšla z mojich úst, ale už som mala jeho slizkých dotykov viac než dosť.
Akoby som na stenu hrach hádzala! Neprišla žiadna odpoveď, ani najmenšia reakcia. Bodaj by aj reagoval, zviazaná som bola predsa ja a nie on. On bol ten, kto mal opraty v ruke.
Čo teraz asi tak zamýšľa? Och, to hádam nie! Ten drzý bastard si ma nástojčivo pritiahol celkom blízko k sebe. Cítila som, ako sa jeho telo dotklo toho môjho. To mala byť asi pomsta za moju drzú poznámku. Jeho dych sa začal značne zrýchľovať. I naďalej sa mu ponúkal pohľad na moju poodhalenú šiju. Nemohla som sa hýbať a navyše som ani nič nevidela. Vnemy sprostredkované cez dotyky boli jediné, ktoré mi neboli zakákané. Jeden z nich bol práve dotyk jeho pier na mojom krku. Nemohla som uveriť, že to naozaj urobil. Pokožka pod jeho perami ma pálila ako žeravý uhlík. Tak veľmi som sa preľakala, až som musela nahlas zhíknuť. Moja reakcia ma samu prekvapila. Výkrik do tmy sa však ukázal ako veľká chyba!
Po mojom kriku mi jednou rukou prikryl ústa, aby som už nemohla vydať ani hláska. Bála som sa, čo sa bude diať teraz. V duchu som sa začala modliť. Už som začínala veriť, že mi ublíži.
Odporný neznámy chlap ma začal vášnivo bozkávať po krku a šiji. Jednou rukou mi držal ústa a druhou ma chytil na zátylku. Jeho pery boli také žiadostivé, až som si myslela, že ho od seba už nedostanem. Každý jeden bozk mi spôsobil chvenie do takej miery, že bolo zaiste viditeľné. Snažila som sa mu v tom zabrániť. Samozrejme, do tej miery, do akej mi to daná situácia dovoľovala. Veľa som však toho narobiť nemohla, poloha a povrazy mi nedovolili brániť sa.
V jednom momente som dostala nápad. Prestala som sa pokúšať o obranu. To ho prekvapilo a prestal ma bozkávať. Možno si myslel, že nado mnou vyhral, ale ja som v skutočnosti kula svoj plán. Keď mi pustil ústa, konečne som sa mohla poriadne nadýchnuť. Potom som spustila.
„Prečo ma nerozviažeš a nedáš mi šancu brániť sa?“ spýtala som sa nahnevane......

Kniha od ktorej som sa nevedela odtrhnúť. Príbeh som si po pár riadkoch zamilovala. Angelika, krásna Slovenka ktorá hneď od začiatku každého očarí. Keď dostane ponuku od firmy Diamonds Fashion pre nafotenie ich kolekcie ani chvíľu neváha a súhlasí. Pred odletom do Pakistanu ešte navštívi svoju rodinu na Slovensku. Všetci ju od cesty odhovárajú, lenže Angelika je už pevne rozhodnutá. Od príletu ju však hneď stretnú prvé komplikácie a to strata batožiny a omylom zrušená rezervácia v hoteli. Vtedy jej Saadia (sestra majiteľa Diamond Fashion) spolu s Adelom Bin Mohammedom (majiteľ firmy) navrhnú že môžem bývať u nich. Angelika od svojho kamaráta Atifa ktorého spoznala na facebooku bola oboznámená že v Pakistáne ponúknutie hosťovi strechy nad hlavou je prejav veľkej úcty. Pozvanie sa nepatrí odmietnuť, pretože tým by mohol hosť uraziť rodinu. Angelike teda neostáva nič iné len ponuku prijať. Po príchode do vily je predstavená veľkej rodine ktorá ju od prvej chvíle prijala medzi seba. A však jediný problém je Adel ktorý je ku nej chladný. Angelika okrem kamaráta Atifa, ktorý je z chudobnej rodiny, Angeliku považuje za anjela a skladá jej básne, spoznala na facebooku aj Abbasa, bohatého nafúkanca ktorý si myslí že za peniaze si kúpi všetko teda aj Angelikinu lásku a donúti ju si ho vziať. Angelika sa po pár týždňoch rozhodne stretnúť s Atifom, avšak potajomky aby o tom nikto z rodiny kde je ubytovaná nevedel. Dohodne sa s ním že jej pošle taxík, kde taxikárovi dá presnú adresu kam ju odvezie. Tu však nastane zlom a Angeliku unesú. Rozuzlenie  je šokujúce ale skvelé a kniha sa končí skvele.
Kniha je úžasná a núti vás ju dočítať až do konca. Je to jedna z kníh ktorú chcete rýchlo prečítať ale ste smutný keď ju prečítate.  Už mám rozčítané aj pokračovanie s názvom Pakistanská pomsta, a však teraz mám hlavu niekde inde keďže sa sťahujem a popri tom chodím do práce. Keď už budem oficiálne presťahovaná do Topoľčian tak by som sa chcela opäť začať naplno venovať blogu tak sa môžete tešiť na rôzne recenzie a taktiež na zbierku mojej kozmetiky a ukážku môjho kútiku J Ktorý si však ešte neviem ani sama predstaviť lebo zháňam do neho ešte veci. Dúfam že sa vám recenzia páčila.

Na dnes sa s Vami lúčim J Majte sa krásne.