28. 3. 2016

Môj typ na dnes: Náramky, kľúčenky, mašličky od Ivky

Krásne veľkonočné ráno J


No čo dievčence, pooblievané a vyšibané? Ja som dostala hneď ráno pohár vody za krk, vraj aby som sa prebrala a aby som bola zdravá a krásna. No hádam to zaberie :D 


Dnes bude opäť článok Môj typ na dnes. Do týchto článkov zahrniem rôzne stránky ktoré ma zaujmú, fotky z výletov kam pôjdeme alebo len nejaké jedlo ktoré mi bude chutiť. Chcem blog rozšíriť o nejaké nové témy a nápady aby sa líšil. Čo bude ale veľmi ťažké keďže je XY iných blogov. Môj dnešní typ bude na fb stránku s názvom Náramky, kľúčenky, mašličky odIvky. Ja osobne mám najradšej handmade šperky pretože si môžete dať spraviť náramok podľa svojich predstáv a tým pádom mu vytvoriť vlastný príbeh.



Ja som si dala Ivke spraviť jeden náramok a dve kľúčenky. Keďže zbožňujem fialovú farbu tak samozrejme mám fialový náramok so začiatočnými písmenami môjho a priateľovho mena. Páčia sa mi jednoduché náramky keďže nosím aj hodinky tak nechcem aby sa to medzi sebou bilo. A aj na kľúčenkách mám naše iniciály a ukončené sú  malými slniečkami. Priateľ pre mňa veľa znamená. Nakoľko ideme spolu už o pár dní bývať tak tie kľúčenky znamenajú nový začiatok. Moja je samozrejme fialová a jeho čierna. Na stránke nájdete aj mašličky s menami na kočík. Je už len na vás aký si zvolíte. Určite sa choďte na stránku pozrieť práve teraz tam prebieha do konca mesiaca súťaž.



Tak toto bol môj typ na dnes. Tí ktorý idú zajtra do práce ako ja tak si dnes ešte oddýchnite a vy ostatní si užite prázdniny.

Majte sa J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...