15. 3. 2016

Vonátko :)

Ahoj :)

Dnes Vám napíšem o vecičke, ktorú odkedy mám, stále nosím so sebou. Jedná sa o malé a štýlové vonátko :) Je to super vecička. Ak vás to na úvod zaujalo, tak určite pokračujte v čítaní:)




Čo vlastne vonátko je?

Vonátko je fantastická, štýlová nádobka pre tvoj parfum, ktorá je dostupná v 16 farbách. Farbu vonátka si môžeš zvoliť podľa farby oblečenia, nálady alebo obľúbenej farby. Veľkosť a váha vonátka je perfektná.
V kabelke, kde ako moderná žena, máš milión určite pre teba "POTREBNÝCH" :) :) :) vecí, nemáš miesto pre zbytočnosti. Svoj obľúbený parfum môžeš nechať doma úplne Ti postačí vonátko, ktoré si naplníš a hodíš do kabelky či vrecka nohavíc.


Môj názor

V prvom rade ma zaujal design. Vonátko je z hliníku, čiže aj keby Vám spadol na zem, tak sa nerozbije. Skvelou súčasťou je aj priehľadné sklíčko, takže viete, koľko Vám ešte ostáva parfumu, takže sa nemusíte báť, že niekam pôjdete a minie sa. Keďže si môžete vybrať zo 16 farieb, tak určite nájdete svoju obľúbenú, či už neutrálnu alebo výraznú. Ja zbožňujem fialovú, takže voľba bola jasná. taktiež aj dávkovanie je ľahké.

Vyberiete si parfum ktorý práve chcete mať pri sebe, dáte z neho dole "štuplík". Nasadíte vonátko a naplníte spodnou stranou.





Video s návodom ako na to nájdete TU
 Vonátko nájdete aj na FB, aby ste sa vždy dozvedeli o nových akciách alebo novinkách. Za seba Vám môžem túto malú, šikovnú a štýlovú vecičku len odporučiť. Určite neváhajte a navštívte stránku :)
Na dnes sa s Vami lúčim :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...