8. 9. 2016

Bupiworld - Odvážna


Ahoj


Dnešný mini článok bude o mladej a nadanej Vladke ktorá tvorí pod značkou bupi . Určite každá jedna poznáte stránku sashe.sk a tam som narazila aj na Bupi. Výroba jej šperkov ako aj šperky samotné ma strašne zaujali no a tak vznikla naša spolupráca :)




O Bupi si môžete prečítať:
Moje meno je Vladka Hederová a prezývka "bupi" ma sprevádza snáď už celý môj život, rovnako ako tvorba... :)

Mám rada farby a hravosť, radosť zo života a slobodného zmýšľania. Vyjadrujem sa prostredníctvom rôznych kreatívnych techník, ktoré zároveň rada kombinujem.
V mojej tvorbe nájdete maličkosti, ale aj hodnotnejšie šperky z kovu a drahých kameňov. Milujem prstene a preto práve tento typ šperku tvorím najčastejšie :) Tvorím srdcom a pre srdce môjho zákazníka. Zakladám si na kvalite použitých materiálov a techník zvládnutých na profi úrovni a úplne najdôležitejší pre mňa je ten pocit, že moje dielko vyčarilo úsmev na tvári a zohrialo srdce zákazníka :) Vtedy viem, že moja práca naozaj má zmysel..

Podmienky predaja:
-balíčky posielam 2 x týždenne a častejšie (ak to moc súri, neváhajte sa ozvať:)
-bezpečne zabalené, prvou triedou, doporučene (na požiadanie obyčajne za 0,8 eur)
-šperky posielam v darčekových krabičkách
-vecička, ktorá "nesadne" sa dá vymeniť alebo vrátiť do 14 dní od odoslania objednávky - pokiaľ sa nedohodneme inak a pokiaľ vecička nebola používaná
-pri tvorbe používam kvalitné a osvedčené materiály a komponenty. Ak by sa však napriek tomu s vecičkou "niečo" stalo, prosím hneď ma kontaktujte
-šperky prosím chrániť pred mydlom, saponátmi, parfémom. Troška samozrejme znesú, ale nie veľa a pravidelne. Ak sa práve nenosia, najlepšie im je v igelitovom vrecúšku s uzáverom. 

Môj šperk:
Absolútne nádherná drúza ametystu, mimoriadne sýta fialová farba v Tiffany prívesku (cín so striebrom, leštený a ošetrený šperkárskym voskom proti oxidácii). Spodná strana kamienka - materská hornina - je pekne opracovaná tak, aby bol šperk príjemný na nosenie aj priamo na pokožke. 

Ametyst je silný a veľmi príjemný kamienok - upokojuje myseľ, pomáha proti strachu a úzkosti, pôsobí priaznivo na proces rozhodovania sa... proste skvelý pomocník pre život...zvlášť účinný je kamienok v takejto prírodnej forme. Krištáliky sa prekrásne trbliecú na svetle :) 
Šperk neobsahuje nikel, olovo ani kadmium.
Jediný. 

Veľkosť: 33 x 23 mm 
retiazka 60 cm
Materiál: Cínovanie, Drahé kamene
Cena: 19€


Do tohto šperku som sa zamilovala. Zbožňujem fialovú farbu a ametyst je môj kameň. No vraví sa že si kameň nájde Vás a ak to je pravda tak si ma našiel. Páči sa mi v akých krásnych krabičkách Bupi zasiela svoje šperky a celkovo obdivujem jej prácu. Ak hľadáte niečo nezvyčajné pre Vás alebo Vašich blízkych tak Vám určite odporúčam pozrieť na jej stránku buď na sashe alebo FB.
Dúfam že zavítate na jej stránku a ešte Vám ostáva 6 dní na zapojenie sa do GA. 15teho žrebujem a 16teho odosielam balíček.

Užite si krásne počasie a majte sa krásne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...