25. 9. 2016

Recenzia: Mária Ďuranová - Všetci to vedia


Ahoj


Vítam Vás pri mojom ďalšom článku. Odkedy sa sťahujem a riešim veci ohľadom bývania a novej práce (pracovné zameranie budem mať stále to isté, akurát idem pracovať do iného kolektívu). Čiže nemám poriadne ani čas na čítanie. Jednu knihu čítam aj mesiac čo je u mňa netypické. No ale konečne som dočítala ďalší titul z množstva neprečítaných kníh a to konkrétne od Márie Ďuranovej – Všetci to vedia. Za knihu ďakujem vydavateľstvu Brána ktoré mi knihu poskytlo. No ale pustime sa do recenzie a na konci článku sa dočítate kto vyhral GA  :)



Všetci to vedia

Vydavateľstvo:  Brána
Rok vydania:  2016
Počet strán:  226 strán
Väzba:  pevná väzba
O knihe:  Dana je úspešná a ambiciózna rozvodová právnička, ktorá je presvedčená o tom, že svoj život má pod kontrolou do posledného detailu. O to viac ju zasiahne, keď ju manžel opustí pre inú ženu. Jej zabehnutý život sa rozpadá ako domček z karát a ona sa len veľmi ťažko vyrovnáva s tým, že ako manželka zlyhala. Zľakne sa, že príde aj o lásku syna, ktorý ma s otcom aj po odchode skvelý vzťah. Snaží sa mu byť dobrou matkou a zároveň city a sebavedomie si kompenzuje prácou a úspechmi na súde. Jedného dňa dovedie jej syn domov spolužiaka, ktorý výrazne ovplyvní jej život...

Anotácia: Chlap pristúpil ku mne. A strach v mojom vnútri trochu povolil. Nevyzeral ako nebezpečný vrah. Pôsobil skôr zúfalo, aj keď ten hrdý výraz v tvári ma trochu miatol. „Nebojte sa,“ prehovoril tichým hlasom. „Tiež mi to nie je príjemné takto vás otravovať. Patrik je môj syn. Chodí k vám, však?“  „Vy ste Paťov otec?“ hľadela som na neho neveriacky.
„No,“ potvrdil a akoby sa sám za seba zahanbil. „Čo už narobím,“ uškrnul sa. „A ako viete, že k nám chodí?“ spýtala som sa podozrievavo a nervózne sa zahľadela do okien susedných viliek.  Muž o dva kroky ustúpil. Asi pochopil aké myšlienky mi behajú hlavou.

Po pravde prvých strán knihy ma nezaujalo. Myslela som si že ma to nebude baviť. No po pár stranách to začalo byť zaujímavé. Dana ako úspešná právnička si myslela že jej život je skvelý. Mala úspešnú prácu,  usilovného syna a jej manžel bol tiež úspešný vo svojom odbore. Po rokoch manželstva jej však oznámil že má inú a miluje ju. Danu to položilo, začala piť a kašlať na všetko. No z ničoho nič si uvedomila že ak týmto spôsobom bude pokračovať môže prísť o všetko. O prácu, syna a aj dobré meno. Mala skvelého kolegu a spolumajiteľa ich úspešnej právnickej firmy ktorý jej pomáhal aj s prácou a po rozchode s manželom ju dosť odbremenil. No nemohla sa utápať v žiali donekonečna. Raz keď sa vrátila domov z práce zbadala že si jej syn priviezol nového spolužiaka Paťa. Po čase ako Dana chlapca spoznáva a zistí jeho príbeh tak pochopí že chlapca nemôže nechať napospas osudu.  Ako dopadne príbeh ambicióznej Dani , malého Paťa a jeho otca sa dozviete práve v knihe Všetci to vedia ktorú vám môžem len odporučiť nakoľko som sa ku koncu od nej nevedela odtrhnúť.
Dúfam že sa vám článok páčil J No a víťazom GA sa stala Patty Nightdream ktorá má už balíček u seba :) Ďakujem všetkým ktorý sa zapojili a želám Vám krásny týždeň ktorý bude hádam aj slneční :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...