18. 10. 2016

I Can Academy




Ahoj

Dnešní článok bude opäť môj typ na dnes :) Tentokrát sa jedná o dva produkty. Máme tu o pár mesiacov koniec roka tak som dostala zo stránky I Can Academy dva produkty. Jedná sa o I Can Academy Motivačný diár 2017 a Stolový motivačný kalendár 2017. Tieto produkty sa hodia ako k sviatku tak aj na Vianoce. No ale dosť bolo môžeme sa pustiť do recenzie :)




Čo si o ňom môžete prečítať:  I Can Academy Motivačný diár 2017 vás prevedie od definovania cieľov, cez plánovanie, až po vykonávanie krokov na dosiahnutie toho, po čom túžite – či už je to vlastné podnikanie, zdravšie telo, alebo angličtina.

Okrem motivačných citátov, princípov úspechu a praktických úloh v diári, získate prístup aj do I Can Diár komunity ľudí, ktorý vás podporia, aby ste dosiahli svoje sny. Každý mesiac v nej nájdete články, typy, ktoré vám pomôžu , keď sa ozve váš vnútorný kritik.

Cena:  12,50€








 

Čo si o ňom môžete prečítať:  Stolový kalendár vhodný domov aj do práce na zapisovanie stretnutí a termínov. Každý týždeň vás inšpiruje novým citátom s krátkym vysvetlením a pomôže sústrediť sa na vás cieľ. 

Každý týždeň si napíšte jeden cieľ  a na ten sa zamerajte.
Zapisujte si termíny a stretnutia.
Citáty na každej strane vás inšpirujú keď to budete najviac potrebovať.
Pod citátom nájdete krátke vysvetlenie. Niekedy tým získate hlbší vklad do citátu, inokedy tam bude návrh na akciu – niečo, čo vám odporúčame spraviť a začleniť do vášho života.

Cena:  8€







Do oboch produktov som sa zamilovala. Do diára aj do kalendára som si už pozapisovala narodeniny a meniny, no a výročie. Keďže máme s priateľom kalendár spoloční tak si doňho budeme zapisovať spoločné ciele alebo trebárs nápad na výlet.  Páčia sa mi hlavne citáty v oboch. V diári je  na každý týždeň  daný zámer týždňa a zvyk. No a ešte tri najdôležitejšie úlohy na daný týždeň. Odkedy mám z I Can Academy diár tak si všetko doň značím. Oba produkty majú primeranú cenu a môžete ich zakúpiť aj na martinuse.Tu diár a Tu kalendár
Dúfam že sa Vám článok páčil. Majte sa krásne :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...