2. 10. 2016

Ak budete sadať za volant tak myslite na to že radšej prísť o minútu neskôr ako neprísť vôbec


Ahoj

Keďže som sa rozhodla že blog rozšírim o rôzne témy tak dnešnou témou bude úrazové poistenie pre vodičov. Tento článok bude skôr pre nás „starších“  a práve pre vodičov. Ja osobne vodičák nemám ale čo nie je môže byť. Takže som poprosila môjho zlatého priateľa aby mi s ním pomohol. Dúfam že sa Vám takýto typ článkov u mňa na blogu zapáči :) Môžeme sa pustiť do toho.


Blíži sa zima a pre každého, či už šoféra alebo spolujazdca je prvoradé pohodové jazdenie počas zimných mesiacov. S priateľom bývame 40km od mojich rodičov a chodíme z Topoľčian cez havran. Tento úsek je najhorší hlavne počas zimy pretože je tam veľa zákrut a šofér ktorý to tam nepozná môže spôsobiť haváriu. Pokiaľ sme nebývali s priateľom spolu tak chodieval za mnou. Keďže tento úsek je ťažšie prejazdní v zimnom období tak sa stal svedkom nehody keď spadla vetva zo starého stromu na idúce auto. Chvála bohu sa nikomu nič nestalo len škoda na aute bola dosť veľká, pretože vetva spôsobila prerazenie strechy.  Veľa krát som sa o neho bála. Predsa len je to úsek na ktorom sa stalo strašne veľa havárii. Minulý rok presne deň pred Vianocami strašne veľa snežilo. Priateľ ma čakal pred robotou a išli sme ešte na menší nákup do tesca a kik. Počuli sme húkať hasičov, sanitku a policajtov. Išlo ich vážne veľa. Navečer keď priateľ išiel odo mňa domov mi zrazu volal že sa cez havran nedostane lebo je uzavretí. Preto šiel na okolo smerom na Hlohovec. Nakoniec sme sa dozvedeli že sa tam stala vážna havária. V nepriehľadnej zákrute šofér osobného auta obiehal a zrazil sa z autobusom. Šofér bohužiaľ neprežil. Preto nie som moc nadšená keď ide priateľ rýchlejšie ako by mal. No ale zmeňme tému. O pár mesiacov tu máme opäť leto. Tento rok sme si ho s priateľom moc neužili. Chceli sme ísť do Tatier na dlhšiu dovolenku lenže sa nám to nepodarilo lebo sme prerábali. Boli sme aspoň na pár výletoch ako sú Bojnice, Svätý Anton, Beckov a u našich susedov v Brne, Olomouci a na hrade Šternberk. Do Čiech sme išli na aute bola to síce trojhodinová cesta ale dalo sa to vydržať. Premýšľali sme aj nad poistením pasažierov. Neboli sme predsa na Slovensku ale nakoniec sme sa dohodli že máme základné poistenie že nám to stačí. Keby ale ideme niekam ďalej tak by sme si dali určite poistenie cestujúcich. Rada by som išla určite do Paríža alebo niekam k moru.  No páčia sa mi aj naše Slovenské zákutia a strašne rada objavujem nové chute a kraje. Slováci sú všade iný. Zatiaľ však plánujem sa poriadne zabývať, zvyknúť si na nový život, nových kolegov a hlavne poriadne si oddýchnuť. Leto sme mali horúce tak sme skôr vyhľadávali miesta kde bol tieň a hlavne čerstvý vzduch. Preto aj tie zoologické, a vo sv. Antone sme zase boli na poľovníckych slávnostiach ale tam sme mali problém aj zaparkovať pretože tam bolo neskutočne veľa ľudí. No leto sa nám skončilo začala jeseň a my si ju chceme s priateľom užiť. Rozhodli sme sa že si spravíme výlety po okolí alebo len prechádzky kde nebudeme potrebovať auto. Teraz bolo toho na nás oboch veľa a nevieme kde nám hlava stojí. Chcem si pekne dozariaďovať byt a spraviť nám útulní domov. Rozhodla som sa že si nakúpim rôzne jesenné dekorácie a pomaly si začnem chystať aj dekorácie na zimu. Toto budú naše prvé spoločné Vianoce a ja len dúfam že nebude extra snežiť aby sme nemali zlú cestu cez havran keď pôjdeme k mojim rodičom. Dúfam že nám to vide a ak budete sadať za volant tak myslite na to že radšej prísť o minútu neskôr ako neprísť vôbec.

Dúfam že sa Vám článok páčil a majte sa krásne :)

Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...