9. 10. 2016

Môj typ na dnes : Monsea zdravie v najlepšej forme


Ahoj


Keďže nám konečne začala jeseň a s ňou aj toto „skvelé“ počasie, tak som sa rozhodla napísať článok o produktoch zo stránky monsea. Už v minulosti som z touto stránkou spolupracovala a neviem si produkty od nich vynachváliť. Tento krát mám hneď tri produkty a to steviar tablety, allerhin nosový sprej a dofi – plus aktiv. Na úvod už bolo toho hádam dosť môžeme sa pustiť do recenzie :)



Ako prvé Vám chcem predstaviť steviar tablety.


Môžete si o nich prečítať: Steviar prírodné stolové sladidlo na báze glykozidov steviolu (tablety) je zravá náhrada cukru, ktorú si obľúbilo už mnoho ľudí. Je vhodná pre diabetikov, pri redukčných diétach, ale i pre ľudí so zdravým životným štýlom.

Prečo sladiť steviarom?
Je to prírodné sladidlo.
Ide o zdravú náhradu cukru.
Má 0% kalórii.
Je vhodný pre diabetikov i pri redukčných diétach.
Jeho používanie je bezpečné v každom veku vrátane detí a tehotných žien.
Dá sa rozpustiť v teplých i studených nápojoch.

Cena: 3,88€/ ks (200tabliet)

Ja osobne si ich neviem vynachváliť. Zatiaľ si s nimi sladím len čaj lebo kávu v poslednej dobe nepijem ale v práci do čaju sa mi neskutočne hodia. Balenie je praktické a vojde sa vážne do každej kabelky. Čaju dodávajú takú zvláštnu zaujímavú chuť. Keďže tam bolo písané že sú vhodné aj pre diabetikov a moja babka je diabetička tak sme jej ich na skúšku objednali. Odkedy ich má už žiadne iné sladidlo nechce. Jedna tableta je jedna čajová lyžička cukru. A cena je podľa mňa primeraná  k takému baleniu. Určite ešte budem chcieť vyskúšať buď steviar- kvapky s príchuťou alebo keďže sa blížia Vianoce tak steviar – kryštálový alebo práškový. 

Ako ďalší tu máme allerhinnosový sprej.


Môžete si o ňom prečítať: Alergická nádcha je chronické, neinfekčné, zápalové ochorenie horných dýchacích ciest, spôsobené neadekvátnou reakciou imunitného systému na bežné podnety z prostredia.

Alergickú reakciu spúšťajú rôzne alergény. Môžu nimi byť peľové zrnká (prach z peľníc tráv, kvetov a stromov), prachové častice v domácnosti, zvieracia srsť (mačiek, psov, zajacov) či perie vtákov. Lokálna liečba alergickej nádchy účinkuje rýchlejšie a zabraňuje dodatočným prejavom alergickej reakcie. Sprej Allerhin sa môže používať dlhodobo.. Neobsahuje žiadne návykové látky.

Výhody nosového spreja Allerhin:
Je to prírodný produkt.
Účinkuje okamžite.
Je bez nežiaducich účinkov.
Je vhodný na dlhodobé používanie.
Nevyvoláva návyk.

Cena: 5,82€ / 10ml

Keď som si tento sprej strekla prvý krát tak ma to hrozne začalo štípať. Mám alergiu na všetko kvitnúce na jar a potom ma to ešte dlho drží. Mám teda problémy s dýchaním a mám neustále upchatí nos. No a po týždni používania sa mi uľavilo. Cena je primeraná keďže idete do lekárne a kúpiťe si sprej zaplatíte ešte viac no používať ho môžeme len týždeň. 

No a posledná vec je Dofi – plus akut.


Môžete si o nich prečítať: V tráviacom trakte človeka sa prirodzene nachádzajú baktérie ktoré žijú v tele hostiteľa vo vzájomnom prospešnom vzťahu. Túto rovnováhu môže narušiť užívanie antibiotík, infekcie, nevhodná strava, nezdravý spôsob života, ožarovanie i zmena prostredia a podnebie (cestovanie).

Porušovanie rovnováhy môže spôsobiť zmeny bakteriálneho osídlenia a podporiť osídlenie čreva patogénnymi baktériami, čo vedie k vzniku gastrointestinálnych ochorení a ťažkostí. Pre obnovenie rovnováhy je potrebné telu dodať prospešné baktérie.
Probiotický komplex Dofi – plus akut obsahuje 4 probiotické kultúry, 7 miliárd životaschopných baktérií a probiotický kmeň Enterococcus faecium.

Cena: 14,64€ /ks.

Kto býva často chorí alebo má problém zo žalúdkom tak určite pozná probiotíká. Jedná sa o „dobré“ baktérie ktoré telo potrebuje. Keďže som dosť často chorá a pracujem z ľuďmi tak vyhľadávam veľa vitamínov a to všetko dopĺňam probiotikami. Toto sú už druhé probiotiká z tejto stránky dávkovanie je jedna denne a pri akútnych problémoch sa odporúča dať si 2 -3 kapsuly denne po jedle. Bývam často chorá tak ja radšej beriem dve kapsuly denne a čo sa ceny týka tak je ešte prijateľná lebo v lekárni som kúpila za oveľa väčšiu sumu.

No a ešte doplním že pri objednaný zo stránky neplatíte poštovné len sumu výrobku.
Dúfam že sa Vám dnešní článok páčil a o pár dní sa vám opäť hlásim :)
Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...