8. 2. 2017

Shirtinator - tričko s potlačou (časť 1)


Ahoj
Vítam Vás pri dnešnom článku. Chcem Vám predstaviť stránku shirtinator, ktorá sa zaoberá výrobou vlastného trička alebo iného predmetu. Môžete si zvoliť potlač tričiek podľa seba či už vlastnú fotku alebo text či obrázok. Výroba je veľmi jednoduchá a tú si ukážeme krok po kroku v dnešnom článku J




V prvom rade si treba vybrať typ trička, veľkosť a farbu. Ja som si zvolila klasické tričko s takou tmavo červenou farbou. 




V ďalšom kroku som si vybrala obrázok. Ako môžete vidieť na úvodnej fotke môjho blogu a facebookovejstránke mám danú baletku. Od malička obdivuj ich krásny tanec a jednoduchosť akou tancujú. Preto som si zvolila práve ju, no nakoľko na stránke mali odlišnú baletku tak som si zvolila ju. Dala som ju klasickou čiernou farbou aby krásne vynikla. Potom som si zvolila veľkosť a dala ju do stredu trička.


Poslednou vecou ktorú som si dala na tričko bol názov môjho blogu pod baletku. Zvolila som si štýl a veľkosť písma aby to všetko krásne ladilo.


So stránkou a celkovou výrobou nebol najmenší problém. S pár kliknutiami si môžete vytvoriť hoc aký produkt. Stránka má pekný dizajn a hneď od začiatku môžete vidieť ich akcie. Za seba Vám stránku môžem odporučiť. O pár dní sa Vám budem hlásiť s druhou časťou článku kde Vám ukážem moje tričko J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...