5. 2. 2017

Wilfred - pocit domova v šálke čaju


Ahoj

Dnešní článok bude skôr vhodný pre ľudí ktorý zbožňujú čaje a hľadajú kvalitu za rozumnú cenu. V polovici januára som spáchala spoluprácu s firmou Wilfred. Kto ju pozná vie o čo sa jedná a kto nie tak šup na môj článok J




V prvom rade sa chcem poďakovať wilfred za poskytnutie úžasných čajov na recenziu. Výber som nechala na nich a poslali mi slovenské raňajky, lemon detox, fresh mango, rose by tinka karmazin a forest fruit. Čaje prišli zabalené v krásnom obale a ja som sa rozhodla že Vám prinesiem dva články o nich. V prvom Vám opíšem forest fruitslovenské raňajky.



Zaraďuje sa do kategórie ovocných čajov.

Môžete si o ňom prečítať
Vzali sme to najlepšie bobuľové ovocie, ktoré sme našli a vytvorili skvelú ovocnú zmes. Lyofilizované jahody a maliny v spojení s lahodnými ríbezľami, sladkým jablkom a ibištekom tvoria vyváženú bobuľovitú chuť. Ak ešte neviete aká to je, tak vyskúšajte forest fruit.

Zloženie: jablko, ibištek, baza čierna, čierne ríbezle, červené ríbezle, maliny, jahody, prírodná aróma

Príprava: Čaj zalejte vriacou vodou v pomere 1,25 čajovej lyžičky na 2dl vody. Pre najlepšie zážitky lúhujte 5 až 7 minút.

Cena: 3,40€/50g

Po otvorení vrecka na mňa doslova „vybehla“ krásna vôňa na ktorej som sa vážne stala závislou. Tá neskutočná vôňa a chuť. Ideálne je si dať tento čaj po namáhavom dni v práci mne ta vôňa upokojuje nervy a evokuje pokoj a teplo domova. Za seba Vám ho môžem len odporučiť a určite neostanem len pri tomto jedno balení.



No a druhý čaj je Slovenské raňajky.

Zaraďuje sa do kategórie zelených čajov.

Môžete si o ňom prečítať
Známe české príslovie hovorí „ranní ptáče dál doskáče“ my však chceme aby aj tie slovenské ranné vtáčatá ďalej doskákali. Preto sme špeciálne pre nich vytvorili zmes, ktorá je nie len chutná, ale aj telu prospešná. Zelený čaj dokonale naštartuje metabolizmus, všeliečiaci zázvor, po slovensky ďumbier a materinu dúšku snáď predstavovať nemusíme. Čerešničkou na torte sú lyofilizované  maliny. Presne ako zo slovenských záhrad.

Zloženie:  zelený čaj, materiná dúška, zázvor, jazmín, maliny, nevädza, prírodná aróma

Príprava: Čaj zalejte vodou zohriatou na 90°C v pomere 1,25 čajovej lyžičky a 2 dl vody. Pre najlepší zážitok lúhujte 3 až 3,5 minúty.

Cena: 3,40€/50g

V tomto čaji cítim hlavne zelený čaj. Veľa krát sa mi pri čajoch kde je zázvor stáva že ma z nich potom bolí žalúdok no pri tomto sa mi to zatiaľ nestalo. Je to vážne niečo ako ranná šálka energie. Ak nemám chuť na kávu a som nachladnutá tak si dávam práve tento čaj. A práve ak nemáte radi kávu tak Vám môžem zase odporučiť tento čaj.



Za seba Vám môžem sypané čaje odporučiť . Sú omnoho lepšie ako tie kupované v obchode. Cena je síce lepšia no kvalitou sa nedajú porovnať. Veľa krát si pamätám ako som si u dedka a babky radšej dávala mätový čaj z čerstvej mäty ktorá im rástla v záhradke. V lete ho nechal dedko vychladnúť dal tam trochu medu, citrónovej šťavy a jeho špecialitou bolo aj trošku sirupu. Ešte teraz si spomínam na tú chuť ktorá sa ani po rokoch nezmenila. Dnes som Vám pripravila článok o dvoch čajíkoch a v marci sa chystám napísať článok na ďalšie tri čajíky.

Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...