12. 2. 2017

Cafézia - Sarah Blend


Ahoj


Krásnu slnečnú nedeľu Vám želám. Konečne vonku vyšlo krásne slnko a ja musím byť doma a liečiť sa aby som v pondelok mohla ísť do práce. Od piatku ma rozbolelo v krku no a budúci týždeň ideme s priateľom na wellness a vo štvrtok mám školenie v Trenčíne, tak musím byť fit. Roztiahla som sa na našom gauči, kde mám v rohu otočné operadlo, takže tam mám danú dosku, kam si môžem bez problémov položiť kávu a podobne. Utiahla som sa sem, zobrala som si knihu, notebook a spravila šálku skvelej kávy Cafézia o ktorej som sa Vám dnes rozhodla napísať článok J




V polovici januára som dostala od cafézie dve kávy na testovanie. Dnes bude článok o jednej pretože tú druhú som ešte neopáčila. V prvom rade ma prekvapilo veľkosť balenia. Myslela som si že mi prídu nejaké malé a po otvorení balíčka na mňa vykukli dve veľké balenia (227g). Kávu zbožňujem no pijem len instantné nakoľko z normálnej kávy ma bolel žalúdok pálila ma záha pár dní. Takže keď som išla na niekam na návštevu, tak som mala poväčšine čaj. Jedine u mami a babky som si mohla dať kávu, no a priateľova mamina skrz mňa nakúpila kávu 3v1 aby som si mohla dať aj u nej.  Takže, keď som na internete objavila Caféziu, tak som ju chcela hneď vyskúšať.

Môže vás zaujímať:

Cafézia vyvinula originálnu kombináciu kávy tej najvyššej kvality s presne nastavenou prímesou bylín, ktorá upokojuje metabolizmus kofeínu a znižuje aciditu kávy. Odstránením vedľajších účinkov kofeínu a kyslích substancii v praženej káve prímes bylín nielen zvyšuje kvalitu a výnimočnosť kávy, ale umožňuje aj jej pozitívny vplyv na ľudský organizmus a jeho imunitný systém.

Cafézia je vyrábaná súkromnou firmou Heritage Coffe Company, ktorá sa venuje praženiu, baleniu a distribúcii kávy v Severnej Amerike už viac ako 25rokov. Káva je pripravovaná výhradne z organických a fair trade Arabika kávových bobúľ v najmodernejších prevádzkach pražiarní Heritage Coffee Company. Expertíza spočíva vo výbere tých najkvalitnejších bobúľ, spôsobe ich praženia po dosiahnutie tých najkvalitnejších organoleptických vlastností. Heritage Coffee Company je na trhu známa tým, že káva je pražená konzistentne, pri dosiahnutí požadovanej úrovne kvality, čo zaručujú jej laboratóriá špičkovej úrovne.

Na výber máte z troch druhov. Ja mám New OrleansSarah Blend. Dnes som sa Vám rozhodla napísať o Sarah Blend, pretože ju momentálne pijem. Nie síce denne no ale už mám asi polovičku balenia vypitú. No ale moje dojmy a chute sa dozviete na konci článku J




Zhrnutie subjektívnych názorov na jedinečnú chuť.
Sladkú chuť karamelu, ovocné tóny alebo chuť čokolády môžete cítiť v Sarah Blend. Tento druh Cafézie uprednostňujú viac ženy, pretože je jemne pražená a tým obsahuje najviac kofeínu z uvedených druhov. Ženy vo všeobecnosti potrebujú pri svojich činnostiach poriadne vzpruženie, ktoré v  Sarah Blend pociťujú už po prvých dúškoch.

Zloženie:  Pražená mletá káva – 100% arabica s prímesou bylín yzop, lipkavec a yerba maté.  
Vhodná príprava: French press, Moka kávovar, Espresso kávovar, prípadne len zaliať teplou vodou (cca 90°C)

Krajina pôvodu: Kanada

Cena: 12,50€/ 227g

Ako som písala už vyššie kávu milujem, neviem si bez nej predstaviť svoj život. Samozrejme veľa krát na ňu nemám chuť a to hlavne, keď som chorá. Túto kávu som si od prvého momentu zamilovala. Po otvorení vrecka sa na vás vyvalí krásna vôňa. No nie však ako klasická káva ale ako káva s niečím. Ako som už písala vyššie s klasickou kávou mám problém pre žalúdok, no po odskúšaní tejto kávy sa nič nedialo. Práveže ma viac prebrala. Poväčšine si ju varím keď prídem poobede s práce. Pracujem s ľuďmi, čo je niekedy dosť vyčerpávajúce, tak potrebujem nakopnúť. 

Veľa krát sa mi stalo že keď som si uvarila poobede kávu tak som potom ešte o polnoci pozerala do stropu, pretože som nemohla zaspať. No pri tejto káve s tým nemám problém. Doma mám klasický kávovar na tento druh kávy, čiže žiadne kapsule (áno kapsule sú in ale nie som moc ich zástanca). Od začiatku cítim v tej káve ešte niečo, nejakú chuť no neviem to popísať. Viac mi preto chutí. No a keďže mám už len asi pól balenia tak si ju musím šetriť, mám síce ešte New Orleans no musím si od priateľovej mami požičať mlynček na kávu a potom sa môžete tešiť na recenziu tohto druhu. Keď miniem obe tak by som chcela ešte vyskúšať tretí druh a to Dark Roast ktorá je určená ako najhorkejšia a skôr preferovaná mužmi ale tak uvidíme. O pár dní sa Vám opäť hlásim.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...