7. 6. 2017

Dulcia natural - Jemný hojivý balzam


Ahoj
Vítam Vás pri dnešnom článku. Určite nejedna z vás počula o slovenskej prírodnej a ručne robenej kozmetike dulcia natural. V minulosti som už z dulciou spolupracovala tak ma obnovená spolupráca veľmi potešila. Vybrala som si 3 produkty a dnes budem písať konkrétne o jemnom hojivombalzame. No a o mojich pocitoch si môžete prečítať v článku J






Môžete si o ňom prečítať:
Vysoko účinný regeneračný balzam ponúka kompletnú starostlivosť a výživu suchej až presušenej pokožky so sklonkom k popraskaniu. Jeho unikátne zloženie s vysokým podielom marhuľového a nechtíkového oleja, avokádového a kakaového masla v kombinácii s jojobovým a včelím voskom je vhodný pre každý typ pleti a dodáva pokožke potrebnú hydratáciu.
Marhuľový olej prispieva k hydratácii pokožky, upokojuje, revitalizuje a zvláčňuje ju, nezanecháva pocit mastnoty a je mimoriadne jemný a účinný. Ideálny na ošetrenie pier, suchých atopických častí tela, nechtové lôžka, ale aj akné a začervenané miesta na tvári, zapareniny. Balzam pri problémoch pokožku ukľudňuje a podporuje hojenie postihnutých miest a v kľudovom období pokožku vyživuje, ochraňuje, zvláčňuje a regeneruje. Obsiahnuté esenciálne oleje vysokej kvality extra znásobujú regeneračné, hojivé a dezinfekčné účinky balzamu. Vhodný pre deti a každý typ pleti.
Na povrchu mastičky sa môžu objaviť hrčky, ktoré nie sú chybou produktu. Ide o včelí vosk, ktorý používame v bio kvalite. Vosk nieje upravovaný a tak sa niekedy môže na povrchu vyzrážať. Pri teplote tela sa roztopí a dá sa pekne rozotrieť.



Cena: 6,90€/30g



Balzam mi prišiel v tej najlepšej chvíli. Mala som hrozne popraskané pery. Strašne ma boleli a vážne nič na ne nezaberalo. Asi po týždni používania sa začali pomaly hojiť. Keďže balzam je univerzálni tak ho využívam aj na okolie obočia a trochu nos keďže tam mám suchšiu pleť a tvoria sa mi šupinky. No a hlavne na nechtové lôžko keďže sa mi robia zádery. Balzam nie je moc mastný skôr má takú tuhšiu konzistenciu s tým že ako sa píše po kontakte s telesnou teplotou sa začne roztápať. Jeho vôňa je veľmi zvláštna no ak používate výrobky zo včelím voskom tak Vám príde úplne normálna. Balenie je vo skvelej veľkosti, ja ho mám v kúpeľni na poličke hneď na očiach. Najviac ho používam na pery a to hlavne večer keďže v noci spím tak mi lepšie hydratuje pokožku. Síce je teraz teplo na musíme si chrániť aj pokožku pier. Ja mám v práci klímu a keď prídem z vonku kde je už pomaly aj 30°C takže trpí hlavne telo a aj pokožka. Preto sa snažím chrániť. Výhodou je že krém využijem ako v zime tak aj v lete, čo je pre mňa veľké plus. Za seba ho môžem len a len odporučiť. Určite si pozrite aj iné výrobky od dulcia natural. Užite si ešte krásny deň a hlavne nezabúdajte teraz na veľa hydratácie ako zvnútra tak aj zvonku.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...