4. 6. 2017

Manzara - šaty na oslavu (1.časť)


Ahoj


Pred pár dnami som Vám písala o stránke manzara kde som si vyberala oblečenie na oslavu. Našla som si tam jedny spoločenské šaty, ale čo osud nechcel našla som tam iné a tak dnešná prvá časť bude práve  rozhodovaný sa.



Takže ako prvé som si vybrala spoločenské šaty z rozparkom na boku. Šaty mi prišli o pár dní a sedia ako uliate až na to že ja som nižšia, tak bol rozparok až moc veľký. Priateľova mamina je  krajčírka tak mi rozparok zmenší.


Lenže v balíčku boli pribalené ešte jedny šaty a do tých som sa priam zamilovala. Sú to  elegantné šaty Edlyn ktoré sú vhodné na akúkoľvek príležitosť a prídu mi aj ako večerné šaty takže nimi nič nepokazím. Od prvého momentu čo som ich uvidela som vedela že to sú tie ktoré si chcem obliecť. Bohužiaľ mi prišli vo veľkosti M, tak som po komunikácii poslala šaty doporučene späť s tým že keď im dorazia tak mi obratom zašlú veľkosť XL.




V kamenných predajniach som mala totiž strašný problém zohnať nejaké pekne vyzerajúce ktoré mi aj dobre zároveň sadnú. Keďže oslava má byť koncom júna tak typujem že budú aj dosť veľké horúčavy tak sa mi skôr hodia šaty po kolená. No a na otázku čo s prvými šatami mám veľmi ľahkú odpoveď. V piatok mám narodeniny a keďže mám rannú a priateľ poobednú tak to spolu oslávime večer, no v sobotu ideme k mojim rodičom kde budem mať jednu z osláv tak ich využijem na túto príležitosť. Šaty som vracala minulý týždeň, tak teraz budem len čakať a dúfať že moja reklamácia bude do 20teho vybavená. No a potom sa Vám budem hlásiť s druhou časťou článku, kde vám opíšem priebeh reklamácie a odfotím šaty aj na živo.

Želám Vám ešte krásnu nedeľu J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...