31. 5. 2017

Wilfred - pocit domova v šálke čaju - 2. časť


Ahoj


Vo februári som Vám písala o mojej spolupráci so stránkou Wilfred. V prvej časti som predstavila  slovenské raňajky  forest fruit, no a dnes bude článok o rose by Tinka Karmažín,  lemon detox a fresh mango. Ja viem je teplo a kto by myslel na teplý čaj? No mne sa po čaji lepšie zaspáva to za prvé a za druhé ak si necháte čaj vychladnúť, hodíte tam pár kociek ľadu a citrón, máte hneď ice tea J Ale dosť bolo môjho rozjímania sami sa o tom musíte presvedčiť.  


Začneme čajom Rose by Tinka Karmažín



Zaraďuje sa do kategórie bylinkových čajov.

Môžete si o ňom prečítať:
Nežné pohlavie si zaslúži nežnú bylinkovú zmes. Práve takú sa nám v spolupráci s Tinkou Karmažín podarilo vymyslieť. Presný pomer citrónovej trávy, harmančeku , ruží, alchemilky a medovky je srdcom zmesi Rose. Je upokojujúci a vhodný na chutné celodenné popíjanie.
Zloženie: citrónová tráva, harmanček, verbena, alchemilka, ruže, nevädza, medovka, list maliny

Cena: 3,40€

Príprava:  Čaj zalejte vriacou vodou v pomere 1,25 čajovej lyžičky na 2dl vody. Pre najlepší zážitok lúhujte 5 – 7 min.



Toto je vážne skvelý čaj. Je jemný ale zato má výraznú chuť. Je ideálny na také tie večeri pre seba keď si dáte pleťovú masku, vyložíte nohy a zapnete si telku alebo si precitáte dobrú knihu.  Tento čaj si najradšej varím práveže večer pred spaním lebo harmanček a medovka mi spravia dobre a po pravde chce sa mi po ňom hrozne spať. Ak máte radi jemné ale za to výrazné upokojujúce čaje tak tento Vám určite odporúčam. Ja si chcem spraviť práve také poobedie len pre mňa na moje narodeniny s dobrým čajom a buď knihou alebo nejakou dobrou meditáciou ;)




Zaraďuje sa do kategórie maté.

Môžete si o ňom prečítať:
Ťažké rána po bujarom večere? Je po sviatkoch alebo skrátka máte pocit, žeby ste pre seba a svoje telo mali niečo urobiť? Poznáme odpoveď. Lemon detox. Maté vás dokonale nabudí, v kombinácii so zeleným čajom, vitamínmi nabitou citrónovou trávou a plodmi goji. Skrátka lemon detox.

Zloženie: maté, zelený čaj, citrónová tráva, citrónová kôra, goji, prírodná aróma

Cena: 3,40€

Príprava: Čaj zalejete vodou zohriatou na 90°c v pomere 1,25 čajovej lyžičky na 2dl vody. Pre najlepší zážitok lúhujte 2 až 4 minúty.



Vôňou aj chuťou je tento čaj veľmi zaujímaví. Je osviežujúci a aspoň mňa po ňom nesmädí. Tento čaj vám odporúčam hlavne ráno keď nechcete kávu a ste vážne unavení. Ja toto mávam keď má priateľ rannú a vtedy stávame o 5tej ráno. Je to taká náhrada energy drinku. Nie som ich zástanca  a radšej si dám dobrý čaj. Tu je hlavne cítiť ten citrón.




Zaraďujú sa do kategórie rooibos.

Môžete si o ňom prečítať:
Sme hrdí, že vám môžeme ponúknuť zmes, ktorá chutí rovnako výborne ľadovo vychladená aj horúca. Zelený nefermentovaný rooibos je plný antioxidantov, minerálov a vitamínu C. Aby bola zmes dokonale vyvážená pridali sme ešte štipku marockej mäty a šťavnatého manga. Jednoducho zdravá osviežujúca exotika.

Zloženie: zelený rooibos, mäta, mango, prírodná aróma

Cena: 3,25€

Príprava: Čaj zalejte vodou zohriatou na 90°c v pomere 1,25 čajovej lyžice na 2dl vody. Pre najlepší zážitok lúhujte 4 minúty.



Po pravde tento čaj chutí viac priateľovi ako mne. Na mňa je moc výrazní. Má veľmi zaujímavú vôňu a zvláštnu chuť.  Dala som si zhruba dve šálky no ako píšem, viac tento čaj chutil priateľovi tak som mu ho nechala.

Na dnes sa s vami lúčim . O pár dní tu máme piatok a víkend tak si ho užite J
Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...