9. 2. 2018

Balea Handcreme a alverde liquid eyeliner


Ahoj


Po dlhšej dobe sa vám opäť hlásim. Prelom januára a februára bol pre mňa veľmi nároční, najskôr bol chorí J a nakoniec som ochorela ja. Nemala som náladu písať, len som spala, pila veľa vody a zase spala. No konečne mi je o niečo lepšie a od pondelka idem do práce. Mám teda pár dní kedy sa môžem venovať blogu naplno J No a dnes vám chcem priniesť recenziu na  produkty z DM – ky. 


Keďže mám DMko hneď vedľa práce tak som tam dosť často. Na facebooku a instagrame na mňa vyskočilo že má Balea nové krémy na ruky. Vedela som že ich musím mať. Jedná sa o Balea handcreme s vôňou čerešňových kvetov a s extraktom z ryžového mlieka a druhý má vôňu granátových jabĺk a s argánovým olejom. Oba krémy majú 75ml a obal je z mäkkého plastu. Hydratácia je priemerná, pre moje ruky ktoré nie sú až toľko suché a krémujem si ich hlavne po umývaní mydlom je úplne super no J ktorý má moc suché ruky si musí dávať extra hrubú vrstvu krému.  Vône sú príjemne a za mňa vyhrala vôňa čerešňových kvetov a práve granátové jablko som dala J.


Druhou vecou je alverde liquid eyeliner z kolekcie retro chic. Po pravde toto je druhá tekutá linka na oči ktorú doma mám. Nie som moc zdatná v kreslení linky v tekutej forme, skôr som sa ceruzky a tiene. No popasovala som sa s tým. Nie je to síce 100% ale celkom sa to dá. Manipulácia bola veľmi jednoduchá nakoľko na konci „štetčeka“ je spravená gulička. Farba je krásna sýta čierna, neotláča sa, nerozpíja sa a mne vydržala zhruba 7 hodín bez pohnutia z oka. Za seba môžem jedine doporučiť.






Dúfam že sa vám krátke recenzie páčili. Užite si ešte krásny večer  J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...